Jaakko Leinonen ja Susanna Närhi ovat K-Market Tyrnävän uusi kauppiaspariskunta

Jaakko Leinonen (37) ja Susanna Närhi (48) aloittavat kauppiasuransa K-Market Tyrnävän kauppiaina toukokuun 21. päivänä.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 27.4.2017

Jaakko Leinonen on koulutukseltaan tietotekniikan insinööri, mutta työskennellyt kaupan alalla jo yli kymmenen vuotta, ensin kesätöissä ja myöhemmin muun muassa Teboil Tammistossa myymäläpäällikkönä. Tällä hetkellä hän työskentelee K-Supermarket Peltolassa Järvenpäässä. Jaakko on kotoisin Kuusamosta ja puoliso Susanna Pihtiputaalta, joten Tyrnävälle muuton myötä vanhempien luona kyläily helpottuu molemmilla huomattavasti.

- Pidämme molemmat asiakaspalvelutyöstä ja haluamme vastaanottaa uusia haasteita. Kauppiasurassa kiehtoo mahdollisuus kehittää toimintaa ja se, että saa itse olla vastuussa päätösten teosta, kertovat Jaakko ja Susanna.

K-Market Tyrnävä on uudistumassa lähiaikoina. Kaupan ilme muuttuu ja myös kiertojärjestykseen tulee muutoksia. Muutoksen jälkeen asiakkaat löytävät hyllyistä perusruokatuotteet entistä helpommin. Kauppiaspariskunta aikoo myös höystää kaupan valikoimaa lähialueen toimijoiden tuotteilla ja uskoo sen tuovan uutta pontta kaupankäyntiin. Erityisesti aiotaan panostaa tuoretuotteiden laatuun.

- Haluamme luoda asiakkaille hyvän mielen kauppareissulla, jotta he tulevat uudelleenkin asioimaan kaupassa. Asiakkailta saatava palaute tulee olemaan tärkeää kaupan viemisessä oikeaan suuntaan, sanoo uusi kauppiaspariskunta.

K-Market Tyrnävä tulee uudistuksen myötä työllistämään neljästä kuuteen työntekijää.

Jaakko ja Susanna harrastavat luonnossa liikkumista ja Jaakko lisäksi metsästystä. Perheeseen kuuluu myös kaksi koiraa, novascotiannoutaja Gali (10 v.) ja punainen Irlannin setteri Nestori (3 v.).

Lisätietoja: K-kauppias Jaakko Leinonen, puh. 0404 126 340.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.