Jani Pyörre ja Niina Tamm siirtyvät kauppiaiksi Helsingistä Nurmijärvelle

K-kauppiaspari Jani Pyörre ja Niina Tamm siirtyvät Helsingin K-Market Kannelmäestä kauppiaiksi Nurmijärvelle K-Market Rajamäkeen ja K-Market Puistotiehen. Kauppiaspari ottaa haltuunsa syksyllä myös K-Supermarket Rajamäen, joka on tulossa rakenteilla olevaan Rajamäen liikekeskukseen.

Jani Pyörre ja Niina Tamm toimivat K-kauppiaina Nurmijärven K-Market Rajamäessä 9.4. ja K-Market Puistotiessä 7.5. lähtien. Pyörteet aloittavat myös K-Supermarket Rajamäessä, kun Rajamäen liikekeskus valmistuu syksyllä 2018. K-Supermarketin valmistuttua, K-Market Rajamäen henkilökunta ja toiminta siirtyvät uuteen K-Supermarketiin.

– Tuntuu hienolta! Haaveenamme on ollut päästä kauppiaiksi maakuntaan. Nyt se haave toteutuu ja pääsemme myöhemmin avaamaan myös uuden ajan K-Supermarket-kauppaa. Tavoitteenamme on rakentaa kaupoistamme ehdottomasti alueidensa parhaimpia, toteaa kauppias Jani Pyörre.

– Panostamme palveluun ja valikoimiin. Meillä tulee olemaan herkkutori, joka tarjoaa laajasti tuotteita vaativaan makuun. Tuoretuotteet, kuten kala ja liha, ovat meidän sydäntämme lähellä. Näiden valikoimia tulemme kehittämään erityisesti. Lisäksi ruokatrendit tulevat olemaan meillä vahvasti esillä kauppojemme arjessa, kertoo Pyörre.

– Valikoimamme tulee noudattamaan aidosti asiakkaiden tarpeita. Toivommekin, että asiakkaat kertoisivat meille heti, mitä tuotteita haluavat hyllyiltämme löytyvän. Luulen meiltä löytyvän myös tuotteita, joita monet eivät odota meillä olevankaan, sanoo Pyörre.

– Henkilökunnan koulutukseen tulen kiinnittämään myös resursseja ammattitaidon ja osaamisen lisäämiseksi, kertoo Pyörre.

K-kauppias Jani Pyörre, p. 045 848 5455

Lisätietoja K-Supermarket Rajamäen rakentamisesta:

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi