Jari Haarala K-Market-kauppiaaksi Porissa: "Kun huomasin järjesteleväni hyllyjä ruokakaupassa, ymmärsin hakea kauppiaaksi"

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.5.2017

Jari Haarala (50) aloittaa K-kauppiaana kolmessa K-Marketissa Porissa. Otavankadun, Koivistonpuistikon ja Sirkustorin K-Marketit ovat entisiä Siwoja ja Valintataloja. Jari aikoo nojata kaupoissaan hyvään palveluun, nopeaan asiointiin sekä jokaisen kaupan oman asiakaskunnan toiveisiin perustuvaan valikoimaan.

Jari palaa päivittäistavarakauppaan ja kauppiaaksi 20 vuoden tauon jälkeen. Peruskoulun jälkeen hän ehti toimia 15 vuoden ajan lihamestarin apulaisena, lihaosastonhoitajana sekä vuoden ajan kauppiaana, kunnes työura vei 20 vuodeksi puutavaran, terästen ja talokaupan pariin.

"Kun huomasin järjesteleväni hyllyjä aina ruokakaupassa käydessäni, ymmärsin että on aika hakea taas ruokakauppiaaksi. Pidän myös hyvästä ruuasta ja ruuanlaitosta", Jari kertoo.

Jari on jo tutustunut kauppojensa henkilökuntaan. "Minulla on kaupoissa rautaiset ammattilaiset, jotka tuntevat hyvän asiakaspalvelun ja ovat pitäneet kaupoista ja asiakkaista hyvää huolta. Tarjoamme jatkossakin asiakkaillemme viihtyisät ja siistit kaupat miellyttävällä palvelulla ja hyvällä valikoimalla", Jari sanoo.

Panostuksia tuoretuotteisiin ja alueelliseen valikoimaan

Kolme K-Marketia sijaitsevat hyvin erilaisilla alueilla Porissa. "Jokaisessa kaupassa satsataan alueelliseen, asiakkaiden toiveita vastaavaan valikoimaan. Panostamme erityisesti hedelmä- ja vihannesosastoon, leipään ja lihaan", Jari sanoo.

"Tervetuloa tutustumaan minuun ja henkilökuntaani. Ottakaa hihasta kiinni ja kertokaa toiveenne", Jari kehottaa.

Laadukkaan ruokakaupan valikoiman lisäksi kaupoista löytyy kattava valikoima lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. Sirkustorilta löytyvät myös Postin palvelut.

K-Marketit työllistävät yhteensä lähes 20 kaupan osaajaa, jotka siirtyvät Jarin palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Jarin perheeseen kuuluvat vaimo sekä lapset Nea (16) ja Jasper (14). Aikaisemmasta liitosta Jarilla on kolme aikuista tytärtä ja kahdeksan lastenlasta, jotka tuntevat Jarin "papparaisena". Vapaa-aika kuluu ulkoillessa ja lasten musiikkiharrastusten parissa.

"Kokoonnumme myös ystävieni kanssa kerran kuussa laittamaan ruokaa yhdessä erilaisen vaihtuvan teeman ympärillä. Mikä sen mukavampaa kuin tehdä ja syödä hyvää ruokaa hyvässä seurassa!" Jari sanoo.

Kuva K-kauppias Jari Haaralasta liitteenä.

Jari Haaralan K-Marketit Porissa:

• 29.5.2017 alkaen: K-Market Otavankatu (os. Otavankatu 12)
  • 7/2017 alkaen: K-Market Koivistonpuistikko (os. Koivistonpuistikko 35)
  • 8/2017 alkaen: K-Market Sirkustori (os. Presidentinpuistokatu 14)

K-kauppias Jari Haarala, puh. 044 989 9933.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: