Jari Haarala kauppiaaksi K-Supermarket Vesseliin Raumalle

Haarala aloittaa Raumalla sijaitsevassa K-Supermarketissa kauppiaana 24.2.2019.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.2.2019

Rauman kauppapaikkaan Haarala siirtyy Porista, jossa hän on ollut hieman vajaa kaksi vuotta kauppiaana kolmessa K-Marketissa. Kaikkiaan uusi kauppapaikka on hänelle viides.

Kauppiaana toimimisen ohella Haaralalla on laajaa kokemusta kaupan- ja myyntialan töistä, hän on muun muassa toiminut ruokakaupassa eri tehtävissä sekä ollut myyntitehtävissä myös rakentamisalan puolella.

Uusi kauppias lähtee kehittämään Raumalla asiakkaiden näköistä, palvelevaa ruokakauppaa.

”Aion keskittyä oikeaan valikoimaan, hyvään asiakaspalveluun, selkeyteen sekä siihen että kaupassa olisi kiva käydä. Kuulen mielelläni asiakkaiden uusia tuotetoiveita sekä myös henkilökunnan näkemyksiä, sillä heillä on pidempi kokemus tästä kauppapaikasta kuin minulla”, Haarala kiteyttää.

K-Supermarket Vesselin nykyiset työntekijät jatkavat uudella kauppiaalla vanhoina työntekijöinä.

”Toivon pääseväni kehittämään kauppaa niin, että useammat asiakkaat kokevat kauppamme omakseen. Haluankin toivottaa niin nykyiset kuin uudet asiakkaat kaupoille ja keskustelemaan”, kauppias kertoo.

K-kauppias Jari Haarala, puh. 044 989 9933

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.