Joni Koivisto K-Market Tahmelasta on K-ryhmän vuoden nuori työntekijä

K-ryhmä etsi kesän ajan keskuudestaan Vuoden nuorta työntekijää ja Vuoden nuorten työllistäjää. Kumpaankin sarjaan tuli yhteensä 303 ehdotusta; niistä valittiin kolme finalistia molempiin sarjoihin. Voittajat julkistettiin 4.11. koko K-ryhmän vuotuisessa mittavassa ammattitapahtumassa K-Team Päivillä Helsingissä.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 7.11.2017

K-ryhmän Vuoden nuori työntekijä on Joni Koivisto K-Market Tahmelasta Tampereelta.

”Vasta vuosi sitten aloitin oppisopimuskoulutuksen Tahmelassa ja sain jo tällaisen tunnustuksen. Hiljaiseksi vetää”, vasta 17-vuotias kaupan ammattilainen sanoo. Myyjän tutkinto on hänellä jo tehtynä.

”Työssäni parasta on se, että saa palvella asiakkaita niin hyvin kuin osaa ja tuottaa heille ja työkavereillekin hyvää fiilistä”, Joni pohtii. Hän kertoo ylpeänä, että viime kesänä heidän kaupassaan työskenteli peräti viisi alle 18-vuotiasta.

Joni on asiakkaiden palvelemisen lomassa seurannut kauppiaansa Henri Järvisen työtä. ”Se on hyvin vastuullista, mutta toisaalta mukavan rentoakin. Voisin tulevaisuudessa kuvitella itsenikin kauppiaan ammatissa”, asiakkailta kehuja positiivisuudestaan saanut nuori asiakaspalvelija paljastaa.

Kesän K-duuni -kilpailu oli jatkoa aikaisempien vuosien K-duuni- ja kesäduunikampanjoille. Jonin lisäksi Vuoden nuori työntekijä -finalistit olivat Laihialla K-Market Pirkassa työskentelevä Anssi Salminen ja Samuli Kalliala K-Rauta Lahdesjärvestä Tampereelta. Vuoden nuorten työllistäjäksi valittiin kauppias Juuso Österman K-Supermarket Eurajoen Portista. Muut finalistit olivat Mari Korpikaivo, K-Supermarket Mari, Urjala ja Tiina Kaarto-Alanko K-Rauta Passeli, Salo.

K-duuni-voittaja Joni Koivisto, puh.040 192 4747

K-kauppiasliitto, koulutuskoordinaattori Cecilia Jern puh.01053 36263