Jouni Ekholmille jo kolmas K-ruokakauppa Helsingissä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 29.12.2017

K-Supermarket Mustapekka ja K-Market Pikkupekka saavat pikkusiskon, kun K-kauppias Jouni Ekholm (44) ottaa "sormet syyhyten" vetovastuun myös Itä-Pakilassa Yhdyskunnantiellä sijaitsevasta K-Marketista. Jatkossa K-Market Pikkusiskona tunnettava kauppa tulee käymään läpi täydellisen muodonmuutoksen.

Alueen asiakkaat ja ostotottumukset hyvin tunteva kauppias aikoo nostaa kaupan profiilia huomattavasti, täydennysostopaikasta sympaattiseksi ja laadukkaaksi täyden palvelun K-Marketiksi.

"Alueella on erittäin vaativa asiakaskunta. K-Marketille on luvassa muodonmuutos, jossa asiointi helpottuu ja tuoretuotteet, etenkin leipä, hedelmä ja vihannekset, saavat enemmän tilaa. Liha- ja kalatarjonta paranevat merkittävästi, ja panostamme myös lähituotteisiin ja suoriin viljelijäkontakteihin. Pyrimme vastaamaan jatkossa paremmin vaativammankin asiakkaan kysyntään", K-kauppias Jouni Ekholm valottaa.

Jouni aloitti K-kauppiasuransa Pasilan asemalla vuonna 2001, mistä matka jatkui Hyrylän kautta vuonna 2007 K-Supermarket Mustapekkaan. Keväällä 2016 Jouni aloitti myös K-Market Pikkupekan kauppiaana ja helmikuussa kauppojen määrä kasvaa kolmeen. Yrittäjänä Jouni työllistää jo yli 90 henkilöä. Vuonna 2017 Oulunkylä-seura valitsi Jouni Ekholmin "Vuoden oulunkyläläiseksi".

"K-kauppiaan ammatti on mielestäni yksi Suomen hienoimmista ammateista, jossa yhdistyvät arvostettu yksityisyrittäjyys ja ylivertainen vertaistuki kauppiaskollegoilta ja koko K-ryhmältä. On kunnia-asia kantaa vastuuta henkilöstön hyvinvoinnista. Olemme kuin yksi iso perhe, ja meille on tärkeää, että kaikki voivat hyvin myös työn ulkopuolella", Jouni sanoo.

K-Market Pikkusisko on entinen Siwa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Jouni Ekholmin K-ruokakaupat Helsingissä:

• K-Supermarket Mustapekka (os. Mäkitorpantie 1)
  • K-Market Pikkupekka (os. Kisällinkuja 2)
  • 19.2.2018 alkaen: K-Market Pikkusisko (os. Yhdyskunnantie 22)

K-kauppias Jouni Ekholm, puh. 040 544 0664.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: