Juha Pöyhönen on K-supermarket Runosmäen uusi kauppias

KESKO ALUETIEDOTE 18.10.2017

Turussa K-supermarket Runosmäen kauppias vaihtuu 1.12. 2016. Uutena kauppiaana aloittaa Juha Pöyhönen (35). Pöyhönen siirtyy Turkuun Paimiosta, jossa hän on toimii vielä hetken Neste K –liikenneasemakauppiaana.

K-supermarket Runosmäen nykyiset kauppiaat Mikko Huhtanen ja Anna-Liisa Gynther kiittävät asiakkaitaan kuluneista vuosista ja toivottavat Juhalle onnea ja menestystä.

Pöyhönen on toiminut kauppiaana vuodesta 2010, jolloin hän aloitti liikenneasemakauppiaana Turussa Kaskentiellä ja siirtyi siitä vuonna 2012 Paimioon. Kauppiasuralle Pöyhöstä veti kiinnostus ruokaan ja siitä ammatin saaminen itselle. Hyvän opin ja eväät kauppiasuralle Pöyhönen sai Kupittaan K-citymarket-kauppiaan Hannu Aaltosen ”akatemiassa”.

”Yrittäjänä saan haastaa ja kehittää itseäni joka päivä, mikä sopii minulle,” Juha toteaa valitsemastaan yrittäjän urapolusta.

K-supermarket Runosmäessä Pöyhönen aikoo toimia asiakkaitaan kuunnellen. Suunnitelmissa on myös kehittää erityisesti kaupan tuoreosastoja sekä laajentaa ja monipuolistaa kaupan valikoimia esimerkiksi pien- ja lähituottajien tuotteilla.

Aloituksen kynnyksellä Juha toivottaa asiakkaat tervetulleiksi.

”Toivon, että asiakkaat tulevat reilusti kertomaan, millaisen kaupan he K-supermarket Runosmäestä haluavat. Pyrin toteuttamaan asiakkaiden toiveita mahdollisimman paljon”, kauppias sanoo.

Vapaa-ajalla Juha lataa akkujaan ulkoilun ja ruoanlaiton parissa. Perheeseen kuuluu puolison lisäksi kaksi lasta.

K-supermarket Runosmäen 13 kaupan ammattilaista siirtyy uuden kauppiaan palvelukseen.

Lisätietoja: K-kauppias Juha Pöyhönen puh.0400820076 tai juha.poyhonen@nestek.fi

K-kauppiaat

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta