Jukka-Pekka Hirvoselle toinen K-Market Joensuussa

Joensuulaisen K-Market Ankkurin kauppias Jukka-Pekka Hirvonen (37) aloittaa myös K-Market Ompun kauppiaana 1. marraskuuta.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.11.2017

K-kauppias Jukka-Pekka Hirvosella on menossa viides vuosi kauppiaana, mutta kauppiasura kiehtoi häntä lapsesta asti, jolloin hän sai seurata isoäitinsä toimimista K-kauppiaana.

- Tykkään päästä vaikuttamaan asioihin. K-kauppiaana on mahdollisuus työllistää alueen ihmisiä, tukea paikallisia yhdistyksiä ja nuorten urheilua sekä ennen kaikkea tarjota tuoretta ruokaa asiakkaillemme, sanoo Jukka-Pekka.

K-Market Ompussa Jukka-Pekka haluaa jatkaa hyvää asiakaspalvelua ja kuunnella herkällä korvalla asiakkaiden toiveita tuotevalikoimasta. Hän lupaa panostaa jatkossa entistä enemmän kaupan paistotuotteisiin ja tarjota itsepaistettua leipää viikon jokaisena päivänä. Valikoimiin on myös tulossa enemmän paikallisia tuotteita.

- Panostamme iloiseen asiakaspalveluun, nopeaan asiointiin ja asiakkaiden kuunteluun. Tulkaa kertomaan toiveitanne valikoimien kehittämiseksi, Jukka-Pekka kannustaa asiakkaita.

K-Market Ompun työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen.

Jukka-Pekan puoliso Minna (36) tulee ensi syksynä äitiyslomansa jälkeen täysipäiväisesti mukaan kauppojen työhön. Kauppiaspariskunnan perheeseen kuuluvat lapset Sisu (3) ja Siiri (1) sekä kaksi kissaa.

Kauppiaan vapaa-aika kuluu perheen kanssa ulkoillessa, lenkkeillessä ja kuntosalilla.

Lisätietoja: K-kauppias Jukka-Pekka Hirvonen, puh. 013 826 217.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta