Jussi Uusitalo K-kauppiaaksi kolmeen K-Marketiin Yläneellä, Oripäässä ja Alastarossa

Jussi Uusitalo aloittaa K-kauppiasuransa lokakuussa kolmessa K-Marketissa, ensin 7.10. lähtien K-Market Oripäässä ja 14.10. lähtien K-Market Yläneellä ja K-Market Alastarossa.

– Innostuneena ja odottavaisin mielin odotan, että pääsen aloittamaan kaupoilla, kertoo kauppias Uusitalo.

– Haluan tarjota kaupoissani paikallisia tuotteita ja muutoinkin erilaistumaan kauppojen valikoimien suhteen, sanoo Uusitalo.

– Minulle on tärkeää olla asiakkaiden kanssa tekemisissä, siksi minua tullaan näkemään paljon kauppojen lattialla. Asiakastyytyväisyys on minulle tärkeintä ja haluaisinkin, että asiakkaat tulevat rohkeasti juttelemaan ja esittämään toiveita valikoiman suhteen, sanoo Uusitalo.

– Vapaa-ajalla viihdyn kuntosalilla ja ulkona liikkuen puolisoni Sarin kanssa, joka myös tulee mukaan kauppojen toimintaan loppuvuoden aikana, sanoo Uusitalo.

Uusitalon vanhemmat ovat aikanaan toimineet myös ruokakauppiaina ja näin Uusitalo on saanut ensikosketuksen kaupan alaan. Hän on työskennellyt Turun Länsikeskuksen K-Citymarketissa, K-Supermarket Kuninkojassa ja K-Supermarket Mynämäessä. Uusitalo on suorittanut esimiesvalmennuksen, ruokamestarin koulutuksen sekä K-ryhmän kauppiasvalmennuksen.

Uusitalon tulevia kauppoja luotsaa parhaillaan kauppiaspariskunta Saku ja Tii-Mari Vätti, jotka ovat siirtyneet K-Supermarket Eurajoen Portin K-kauppiaiksi.

K-kauppias Jussi Uusitalo, p. 050 331 6175

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi