• K-ryhmä/

K-citymarket ja Jutta Gustafsberg yhteistyöhön – vaatemallisto For Every Body by Jutta nyt kaupoissa

Kesko lehdistötiedote 13.1.2016

Tämän vuoden alussa lanseerattu K-citymarketin ja Jutta Gustafsbergin uutusmallisto For Every Body by Jutta tuo laadukkaat liikuntavaatteet kaikkien kuluttajien saataville. Vaatemallisto on suunniteltu kaikille suomalaisille miehille ja naisille. Mallistosta on saatavilla myös D-mitoitus, mikä tekee liikuntaharrastuksen aloittamisen kaikille helpoksi. Lanseerausviikolla asiakkaiden vastaanotto uudesta mallistosta on ollut hyvää ja innostunutta. Fitness-innostus näkyy myös muussa kaupan myynnissä.

Suomen tunnetuin fitness-valmentaja Jutta Gustafsberg ja K-citymarket ovat lanseeranneet vuoden alkajaisiksi malliston, johon kuuluu laadukkaita urheilu- ja vapaa-ajan vaatteita, pienkuntoiluvälineitä sekä jalkineita ja laukkuja naisille ja miehille. Liikuntavaatteilla ja -välineillä on suuri merkitys kuntoilussa:

- Yksi tärkeimpiä hyvän treenin vauhdittajia ovat oikeat vaatteet ja välineet, jotka saavat olon tuntumaan hyvältä ja sopivat omaan lajiin, sanoo Jutta Gustafsberg.

For Every Body by Jutta -tuotteet ovat laadukkaita, nuorekkaita, värikkäitä ja raikkaita. Malliston urheiluvaatteissa on myös D-mitoitus:

- Jokaisella on oikeus laadukkaisiin ja hyvännäköisiin treenivaatteisiin ikään, kokoon ja kuntoon katsomatta, toteaa Gustafsberg malliston taustoista. Malliston valikoimaan kuuluu vaatteiden ohella erilaisia välineitä kotikuntoiluun ja lihashuoltoon sekä muun muassa juomapulloja, shakereita, urheilukenkiä ja -laukkuja. Ensimmäiset palautteet mallistosta ovat olleet hyviä ja asiakkaat ovat kiitelleet uuden fitness-malliston monipuolisuutta. Moni on tehnyt uudenvuodenlupauksen ja aloittanut liikuntaharrastuksen. Myös aktiiviharrastajat ovat innostuneet raikkaasta mallistosta.

- Näiden laadukkaiden liikuntavaatteiden ja -välineiden myynti on heti ensimmäisellä viikolla ylittänyt odotuksemme. Laadukkaat liikuntavaatteet innostavat harrastajaa. Fitness-buumi näkyy myös muutoin vahvasti K citymarketin eri osastoilla. Liikuntavaatteiden ja -välineiden lisäksi erilaiset terveysvalmisteet ja  ravinteet ovat kasvattaneet suosiotaan. Itsestä huolehtiminen on vahva trendi, joka näkyy myös hedelmien ja vihannesten hyvänä myynnin kehityksenä, kertoo K-citymarket ketjun johtaja Johanna Kontio.

Keväällä julkistetaan For Every Body by Jutta -tuotteiden seuraava mallisto, joka keskittyy erityisesti ulkoliikuntaan. Lisäksi syysmarkkinoille on tulossa kylmän sään liikuntatuotteiden mallisto.

For Every Body by Jutta -mallistossa mukana
Urheiluvaatteet miehille ja naisille, myös D-mitoitus
Vapaa-ajan pukeutuminen, esim. collegetuotteet
Urheiluvälineet esim. kahvakuulat, jumppamatot, rollerit
Urheilujalkineet ja sporttikassit Fitnesskengät ja juoksukengät
Lisäravinteet Fitness-kirja

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:
Keskon päivittäistavarakauppa, tiedottaja Otto Heinonen, 050 566 2236, otto.heinonen@kesko.fi

Lisäkuvia ladattavissa osoitteesta: http://marsu.kesko.fi/?cart=12874-mbllmembmm&l=FI

K-citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi. K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä.