K-citymarket ja The Body Shop yhteistyöhön

K-citymarket ja The Body Shop ovat aloittaneet maailmanlaajuisesti ainutlaatuisen yhteistyön. K-citymarketien joulumyyntiin tulee The Body Shopin suosittuja vartalovoituotteita ja suihkugeelejä. Valikoimaa laajennetaan vuonna 2017.

K-citymarket on maailman ensimmäinen hypermarketketju, joka alkaa myydä The Body Shopin tuotteita.

”Suomi on eurooppalaisittain erikoinen kosmetiikkamarkkina. Täällä suuri osa kosmetiikasta myydään hypermarketista. Juuri nyt Kesko panostaa K-citymarket-ketjun uudistukseen ja erityisesti kauneusosastoihin. Näimme, että tässä on The Body Shopille sopiva yhteistyömahdollisuus”, kertoo The Body Shop -ketjun toimitusjohtaja Aarno Pohtola.

”Eettinen liiketoiminta on The Body Shopin toiminnan kulmakivi. Koska Kesko on valittu useana vuonna maailman vastuullisimmaksi kaupan alan yritykseksi, yhteistyön aloittaminen on luontevaa”, Pohtola jatkaa.

K-citymarketeissa on nyt myynnissä joulun sesonkisarjojen vartalovoit ja suihkugeelit. Valikoimaa laajennetaan ensi vuonna, jolloin myyntiin tuodaan lisää suosittuja vartalovoituotteita, suihkugeelejä ja vartalotuoksuja.

”Luonnonkosmetiikka lisää jatkuvasti suosiotaan ja kuluttajia kiinnostaa tuotteiden eettisyys ja ekologisuus. The Body Shopin kasvipohjaiset tuotteet ovat toivottu lisä valikoimiimme”, toteaa K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio.

K-citymarketien kauneusosastot on uudistettu syksyn aikana ja kaikki ketjun kaupat uudistetaan vuoden 2018 loppuun mennessä. Tavoitteena on luoda 80 erilaista, valikoimaltaan ja palveluiltaan oman asiakaskuntansa näköistä K-citymarketia.

K-citymarketeissa myynnissä olevat The Body Shopin joulutuotteet

• The Body Shop vartalovoi, Frosted Berries, 19,50 €
  • The Body Shop vartalovoi, Spiced Apple 19,50 €
  • The Body Shop vartalovoi, Vanilla Chai 19,50 €
  • The Body Shop suihkugeeli, Frosted Berries 8,50 €
  • The Body Shop suihkugeeli, Spiced Apple 8,50 €
  • The Body Shop suihkugeeli, Vanilla Chai 8,50 €

Viestintäpäällikkö Satu Pusa, Kesko, päivittäistavaratoimiala, p. 040 771 0650.
The Body Shop -ketjun toimitusjohtaja Aarno Pohtola, p. 0400 501 090

K-citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi.

The Body Shop tunnetaan eettisen liiketoiminnan kansainvälisenä uranuurtajana. Keskeisiin toimintaperiaatteisiin kuuluu kosmetiikan eläinkokeiden vastustaminen, oikeudenmukainen kaupankäynti köyhien yhteisöjen kanssa, ympäristönsuojelu ja ihmisoikeuksien kunnioittaminen. Suomessa on tällä hetkellä 31 palvelevaa The Body Shop -kosmetiikkamyymälää ja verkkokauppa. www.thebodyshop.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: