K-Citymarket Kouvolan kauppiaaksi Lasse Keränen

Lasse Keränen aloittaa kauppiaana 1.6.2018.

Keränen on kokenut kauppias, hänellä on 10 vuoden kokemus kauppiasurasta. Kouvolan K-Citymarket on kauppiaalle kolmas kauppapaikka K-Supermarket Akaan ja K-Citymarket Riihimäen jälkeen.

”Aion korostaa Kouvolan K-Citymarketissa valikoimaa, laatua ja palvelua. Haluan tarjota asiakkaille elämyksiä joka ostoskäynnillä. Valikoiman laajuus ja laadukkaat tuoreosastot sekä hyvä asiakaspalvelu ovat Kouvolan K-Citymarketin kilpailuetujen kulmakivet”, Keränen sanoo.

K-Citymarket Kouvola on Keräsen mukaan hyvin hoidettu kauppa, joten alkuun kauppias aikoo keskittyä asiakkaisiin ja henkilökuntaan tutustumiseen.

”Toivon, että asiakkaat tulevat rohkeasti kertomaan kuinka voimme entisestään kehittää kauppaa ja sen valikoimia. Kaikki kehitysideat ovat tervetulleita”, Keränen toteaa.

Kauppias kertoo, että entisestä kauppapaikastaan K-Citymarket Riihimäeltä hän haluaa tuoda mukanaan lihaosaston runsauden ja tarjonnan. ”Myös Kouvolan alueen lähituottajien tuotteet ovat tärkeä osa K-Citymarket Kouvolan valikoimaa”, Keränen miettii.

”Kouvola on mukava alue sekä kaupalle että perheelleni. Kauppakeskus Veturi on vireä kauppakeskus ja tarjoaa K-Citymarketille mitä parhaimmat puitteet toimia. Kolme poikaani harrastavat urheilua. Perheessämme pelataan jääkiekkoa ja pesäpalloa ja Kouvolassa on näiden lajien harrastamiseen mahtavat mahdollisuudet”, Keränen kertoo.

Lisätietoja: Kauppias Lasse Keränen, puh. 0440 770 918

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Avainsanat: