K-Citymarket Vihti Nummelan laaja remontti valmistui – elintarvikeosasto uudistettiin täysin

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.5.2017

Nummelan K-Citymarketin laaja uudistus on valmistunut. Elintarvikeosaston valikoima kasvoi useilla sadoilla tuotteilla ja uutuutena kaupasta löytyy leipomo. Mittavan remontin myötä kauppa on avarampi ja selkeämpi. Kaupan yhteydestä löytyy nyt myös apteekki.

K-Citymarket Vihti Nummelan elintarvikeosasto päivitettiin tähän päivään uudistamalla osasto lattiasta kattoon saakka. Myös käyttötavaraosasto remontoitiin aiempaa selkeämmäksi.

”Sain tässä remontissa toteutettua kaiken sen, minkä olen kymmenen vuoden kauppiasurani aikana oivaltanut. Asioinnin helppous on meillä nyt aivan toista luokkaa kuin ennen remonttia. Teimme useita muutoksia, joiden myötä kauppa on avarampi ja valoisampi ja asiointikokemus miellyttävämpi, kertoo K-Citymarket Vihti Nummelan kauppias Sami Hertell.

”Minulle on tärkeää, että asiakkaat löytävät meiltä tienoon laajimmat valikoimat. Maitotaloustuotteille rakensimme rahka- ja proteiinibuumin myötä tuplasti enemmän tilaa. Hedelmä- ja vihannesosaston valikoima on kasvanut ja erikoisruokavaliot on otettu entistä paremmin huomioon kaikilla osastoilla. Nyt pystymme tarjoamaan myös paikallisten lähituottajien tuotteita aivan eri tavalla kuin ennen, Sami Hertell kuvailee.

Yhtenä uutuutena kaupasta löytyy leipomo, jossa leipä leivotaan alusta saakka itse. Palvelulinjasto löytyy edelleen ja sen ilmettä ja toiminnallisuuksia on uudistettu. Kaupan omat liha- ja kalamestarit käsittelevät ja leikkaavat päivittäin myyntiin tuoretta lihaa sekä kalaa. Alueen suosituin kahvila on saanut lisää tilaa ja asiakaspaikkoja. Apteekkipalvelut ovat jatkossa helposti asiakkaiden saavutettavissa, sillä apteekki löytyy entisen Seppälän tiloista vastapäätä kassaosastoa.

Pukeutumisen osastolla muutos näkyy asiakkaille selvästi, sillä naisten, miesten ja lasten vaatteet on tuotu yhdeksi kokonaisuudeksi. K-Citymarketin uuden, ajattoman mywear-malliston tuotteet ovat pukeutumisen osaston valikoimissa. Myös kosmetiikkaosaston valikoimaa on laajennettu.

K-Citymarket Vihti Nummelan remontti on osa koko K-Citymarket-ketjun uudistusta. Kaikki ketjun kaupat uudistetaan vuoden 2018 loppuun mennessä. Tavoitteena on luoda 80 erilaista, valikoimaltaan ja palveluiltaan oman asiakaskuntansa näköistä K-Citymarketia.

Kauppias Sami Hertell, K-Citymarket Vihti Nummela,
0105387238

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä