• K-ryhmä/

K-kauppias Marko Petäjäniemi ottaa vastuulleen myös K-Market Sahanperän – valikoimiin lisää lähituotteita

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.11.2017

K-Market Kairatien kauppias Marko Petäjäniemi (48) aloittaa 8. tammikuuta kauppiaana myös Sahanperän K-Marketissa. Kauppojen välillä on välimatkaa vain runsaat sata metriä. Marko lupaa tuoda uuden kauppansa valikoimiin lisää lähituotteita.

"Sahanperän K-Marketissa on kokenut ja hyvä työporukka, jonka kanssa lähdemme yhdessä kehittämään kauppaa. Lisäämme valikoimiin paikallisia lähituotteita ja muokkaamme muutenkin valikoimaa asiakkaiden toiveiden mukaiseksi. Panostamme vahvasti myös tuoreuteen, laatuun ja myymälän siisteyteen", K-kauppias Marko Petäjäniemi kertoo.

Markon kauppiasura alkoi Kairatiellä huhtikuussa 2016. Työuraa kokeneella kaupan alan ammattilaisella on takana yli 20 vuoden edestä. Ennen kauppiasuralle siirtymistään Marko eteni K-Supermarketin myyjästä ensin osastonhoitajaksi hedelmä- ja vihannesosastolle ja sittemmin myymäläpäälliköksi.

"Kauppiaan työ on monipuolista. Yrittäjyys tuo mukanaan vapauden tehdä itsenäisiä päätöksiä ja kehittää kauppaa parhaalla näkemällään tavalla, yhdessä mukavan työporukan kanssa", Marko sanoo.

K-Market Sahanperä on entinen Siwa. Kaikki K-Marketiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Vapaa-ajalla kauppiaan voi löytää lenkkipolulta.

Marko Petäjäniemen K-Marketit Rovaniemellä:

• K-Market Kairatie (os. Kairatie 50)
  • 8.1.2018 alkaen: K-Market Sahanperä (os. Kairatie 54)

K-kauppias Marko Petäjäniemi, puh. 0400 703 134.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: