K-Market Häijään Hotasille kaksi uutta K-Marketia Sastamalassa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 7.11.2017

K-Market Häijään kauppiaat Jari (53) ja Katriina Hotanen (55) ottavat tammikuun puoliväliin mennessä vastuulleen myös Vammalan ja Raivion K-Marketit. K-Market Vammalaan avataan vielä tämän vuoden puolella salaattibaari.

"Panostamme uusissa kaupoissamme erityisesti nopeuteen ja helppouteen. Lisäksi haluamme pikaisesti keskusteluyhteyteen asiakkaiden kanssa, jotta pääsemme muokkaamaan tuotevalikoimaa asiakkaiden mieleiseksi", K-kauppias Jari Hotanen sanoo.

K-Market Vammalan palveluvalikoimaa Hotaset vahvistavat vielä tämän vuoden aikana salaattibaarilla. Molemmista kaupoista löytyvät myös Matkahuollon pakettipalvelu, Veikkauksen pelit ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. K-Market Vammalaan on ensi vuoden loppupuolelle suunnitteilla täysimittainen remontti.

Hotaset ovat toimineet K-Market Häijään kauppiaina vuodesta 2008, ja jo sitä ennen K-ryhmän palveluksessa eri tehtävissä 20 vuoden ajan.

"Meillä on siis K-Market Häijäässä kymmenvuotisjuhlat tulossa. Yrittäjyys on sydäntä lähellä ja kauppiaana saa tehdä asioita omalla tavallaan", Jari sanoo.

K-Market Vammala on entinen Valintatalo ja K-Market Raivio entinen Siwa. Kaupat työllistävät yhteensä lähes 15 kaupan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Hotasten perheeseen kuuluvat neljä lasta, seitsemän lastenlasta sekä kissa ja koira. Jarin harrastuksiin kuuluvat golf ja painonhallinta, muutoin kauppiaspari viihtyy hyvin kotona.

Jari ja Katriina Hotasen K-Marketit Sastamalassa:

• K-Market Häijää (os. Kauppakuja 2)
  • 13.11.2017 alkaen: K-Market Vammala (ent. K-Market Nuutilankuja, os. Nuutilankuja 4)
  • 15.1.2018 alkaen: K-Market Raivio (os. Asemakatu 20)

K-kauppias Jari Hotanen, puh. 050 563 0113.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: