K-Market Petsamontie saa ivalolaisille ennestään tutut kauppiaat

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.1.2018

K-Market Petsamontie Ivalossa saa kauppiaat, kun K-Supermarket Ivalosta tutut Kari Lohiniva (55) ja Päivi Nuorgam (54) ottavat K-Marketin toiseksi kauppapaikakseen. Kokenut kauppiaspari lähtee kehittämään entisen Siwan valikoimia ja tekemään kaupassa asioimisesta entistä helpompaa.

"K-Market Petsamontie on nopean palvelun kauppa, ja panostamme asioinnin helpottamiseen entisestään. Kehitämme myös valikoimia asiakkaiden toiveiden mukaisiksi", K-kauppias Kari Lohiniva kertoo.

Karilla on takana 40 vuoden työura K-kaupoissa, joista reilut 20 vuotta kauppiaana Limingassa, Rovaniemellä ja Ivalossa. Ivalossa Kari on ollut avaamassa kahta uutta kauppaa, K-Market Ivaloa vuonna 1998 ja K-Supermarket Ivaloa vuonna 2016. Päivi tuli kauppiastoimintaan mukaan vuonna 2001.

"Kauppiaan työssä hienointa on se, etteivät päivät ole koskaan samanlaisia", Kari sanoo.

K-Market Petsamontie työllistää noin viisi kaupan alan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kari Lohinivan ja Päivi Nuorgamin K-ruokakaupat Ivalossa:

• K-Supermarket Ivalo (os. Ivalontie 17)
  • 12.2.2018 alkaen: K-Market Petsamontie (os. Petsamontie 5)

K-kauppias Kari Lohiniva, puh. 0500 588 645.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: