• K-ryhmä/

K-Market Puistokatu rakentaa pop-up -kaupan Lohjan Kisakallioon koripallon pohjoismaiden nuorisojoukkueiden mestaruuskisoihin

Lohjalainen K-Market Puistokatu jalkautuu Pirkka pop-up -kaupalla Kisakallion Susi Training Centeriin. Kisoissa 18- ja 16-vuotiaiden nuorten maajoukkueet pelaavat 28.6.–2.7. Pohjoismaiden mestaruudesta. Pop-up -kauppa rakentaa valikoimansa terveellisempien tuotteiden ympärille.

– Pirkka pop-up -kauppa rakentuu nimensä mukaisesti Pirkka ja Pirkka Parhaat ‑tuotteiden ympärille. Tuotteiksi on valittu kisaeväiksi sopivia naposteltavia, mutta valikoiman muodostuksessa on haluttu ohjata terveellisten valintojen tekemiseen, kertoo K-Market Puistokadun kauppias Pilvi Ala-Huikku.

– Pop up -kaupan erikoisuutena on, että bakery-tuotteet, eli piirakat ja leipäset tulevat joka aamu tuoreina K-Market Puistokadun paistopisteestä, jatkaa Ala-Huikku.

Pirkka Pop up -kaupan valikoimassa on 56 tuotetta ja kaupan myyjinä toimivat Koripalloliiton vapaaehtoiset.

– Samankaltaista konseptia kokeiltiin kaksi vuotta sitten täällä Kisakalliossa edellisen kauppiaan aikana. Uskon koripallofanituksen Suomessa kasvaneen huomattavasti sinä aikana ja pop-up -kauppakin menestyy aikaisempaa paremmin, pohtii Ala-Huikku.

– Pirkka pop-up -kaupan perustamisessa ovat suuren panostuksen antaneet Keskon asiantuntijat ja Koripalloliiton vapaaehtoiset. Väliaikaisen myyntipisteen perustamisesta on nyt kokemusta ja mahdollisesti hyödynnän konseptia jatkossa myös muissa paikallisissa tapahtumissa, summaa Ala-Huikku.

K-kauppias Pilvi Ala-Huikku luotsaa Lohjalla K-Market Puistokadun lisäksi K-Market Veijolantietä ja K-Market Laurinkatua.

K-kauppias Pilvi Ala-Huikku, puh. 040 842 6277

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi