K-Market Roihuvuoren kauppiaspari aloittaa myös K-Market Siilitien kauppiaina

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.8.2017

K-Market Roihuvuoren kauppiaina vuoden 2016 alusta toimineet Valtteri (34) ja Maria (34) Linnakunnas aloittavat syyskuun lopussa myös K-Market Siilitien kauppiaina. Kauppiaspari toivoo uuden kauppansa asiakkailta paljon valikoimatoiveita.

Valtteri aloitti kauppiasuransa vuonna 2014 Espoossa. Nykyisessä kaupassaan Linnakunnaat ovat toimineet vuoden 2016 alusta. Ennen kauppiasyrittäjäksi ryhtymistä Valtteri työskenteli K-ryhmässä eri tehtävissä asiakastiedon hyödyntämisen ja kauppiasyhteistyön parissa, josta kipinä omalle kauppiasuralle syttyi.

"Parasta kaupan arjessa on tehdä töitä hyvällä porukalla oman kaupan asiakkaiden parhaaksi. Tavoitteenamme on saada sekä asiakkaat että henkilökunta tuntemaan kauppa omakseen, jolloin kaupassa on kiva käydä", Valtteri Linnakunnas sanoo.

"K-Market Siilitiellä tulemme panostamaan erityisesti iloiseen palveluun ja monipuoliseen valikoimaan. Kaupan pienen koon takia asiakkaita kuunnellaan herkällä korvalla, jotta saamme muodostettua kauppaan juuri oikeanlaisen valikoiman", Valtteri lisää.

K-Market Siilitie ja K-Market Roihuvuori työllistävät yhteensä noin 20 työntekijää. Valtterin ja Marian perheeseen kuuluvat myös 2- ja 4-vuotiaat lapset, jotka osallistuvat innokkaasti perheen tärkeimpään vapaa-ajan harrastukseen, yhteiseen ruoanlaittoon.

Kuva K-kauppiaspari Valtteri ja Maria Linnakunnaasta liitteenä.

Valtterin ja Marian K-Marketit Helsingissä:

• K-Market Roihuvuori (os. Roihuvuorentie 24)
  • 25.9.2017 alkaen: K-Market Siilitie (os. Siilitie 11)

K-kauppias Valtteri Linnakunnas, puh. 040 724 3689, valtteri.linnakunnas@k-market.com

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: