K-Market Röykkä saa kauppiaan Nurmijärvellä: Ahoset lupaavat valikoimiin lisää lähiruokaa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.7.2017

Valintatalosta K-Marketiksi keväällä muutetun K-Market Röykän (os. Ketunkopintie 2) kauppiaina aloittavat elokuun lopussa Teija Ahonen (39) ja Sami Ahonen (50).

"K-Market Röykkä on palvellut pitkän aikaa menestyksekkäästi niin paikallisia kuin ohikulkijoitakin. Mökkimatkamme varrella sijaitseva kauppa on myös meille ennalta tuttu. Tarkoituksenamme on rakentaa kaupasta ruokaisa kyläkauppa, tuoda valikoimiin lisää paikallisia tuotteita ja lisätä tuorepuolen valikoimaa", kauppiaat sanovat.

Kaupan vahvuuksia ovat jatkossakin helppo ja nopea asiointi, kokenut henkilökunta ja pitkät aukioloajat. K-Market Röykästä löytyy myös kattava valikoima lähipalveluita, kuten Matkahuolto, Posti ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu.

"Kauppaan on suunnitteilla iso remontti, joka toteutettaneen vuoden sisällä", Teija vihjaa. "Sitä ennen toivomme asiakkailtamme paljon palautetta ja valikoimatoiveita, jotta pääsemme yhdessä kehittämään kaupan valikoimasta entistä osuvamman."

Nurmijärven Klaukkalassa asuvat Ahoset ovat tehneet koko työuransa K-ruokakaupoissa ja kouluttautuneet siinä ohessa kohti vastuullisempia tehtäviä. Kauppiasuran Ahoset aloittivat vuoden 2014 lopussa K-Market Tapanintorilla, joka sulki ovensa juhannuksen alla vuokrasopimuksen päätyttyä.

"Kauppiasurassa parasta on haasteellisuus, vastuu ja vapaus. Tässä työssä näkee vahvasti oman kädenjäljen. On myös ilo tarjota työpaikkoja muille ja tehdä itse työkseen sitä, mistä tykkää", kauppiaat kertovat.

K-Market Röykkä työllistää kymmenkunta kaupan osaajaa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Ahosten perheeseen kuuluvat 7-, 12- ja 14-vuotiaat lapset. Vapaa-ajan täyttävät lasten kanssa puuhastelu ja normaali perhearki sekä mökkeily ja saunominen. Kuva K-kauppiaspari Teija ja Sami Ahosesta liitteenä.

K-kauppias Teija Ahonen, puh. 050 528 3621.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: