K-Market Soramäen kauppiaiksi K-Supermarket Hollolasta tutut Antti ja Milla Siira

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.9.2017

K-Market Soramäen kauppiaina aloittavat 16. lokakuuta alkaen Antti (37) ja Milla (36) Siira. Siirat jatkavat myös K-Supermarket Hollolan kauppiaina.

"K-Market Soramäki pyörii samoilla tinkimättömillä vahvuuksilla kuin K-Supermarket Hollola: pidämme kaupan hyvässä kunnossa ja tarjoamme alueen parhaan asiakaspalvelun. K-Market Soramäessä on erinomainen henkilökunta ja tyytyväiset asiakkaat, ja sillä tiellä jatketaan", Antti Siira toteaa.

Antti Siira aloitti kaupan töissä jo 13-vuotiaana. Kauppiasura alkoi vuonna 2008 K-Market Omenasta, joka muuttui myöhemmin K-Supermarket Joutjärveksi. Matka jatkui K-Supermarket Okeroisten kautta K-Supermarket Hollolaan.

"Kauppiaan työssä parasta on asiakaspalvelu, asiakkaiden tyytyväisyydestä huolehtiminen sekä mahdollisuus vaikuttaa aidosti asioihin", Antti sanoo.

Siirat työllistävät kaupoissaan yhteensä reilut 30 kaupan osaajaa. K-Market Soramäki on entinen Valintatalo, ja kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Antin ja Millan perheeseen kuuluvat 7- ja 10-vuotiaat tytöt sekä havannankoira Lenny. Vapaa-aika kuluu normaalin perhe-elämän parissa. Kuva K-kauppias Antti Siirasta on liitteenä.

Antti ja Milla Siiran K-kaupat Hollolassa:

• K-Supermarket Hollola (os. Tarmontie 7)
  • 16.10.2017 alkaen: K-Market Soramäki (os. Tiilikankaantie 1)

K-kauppias Antti Siira, puh. 050 541 7479.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: