K-Market Vallikallio saa kauppiaan – kauppiaaksi K-Supermarket Leppävaarasta tuttu Ilkka Kärkkäinen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.9.2017

K-Supermarket Leppävaaran kauppiaana vuodesta 2008 toiminut Ilkka Kärkkäinen (42) ottaa 25. syyskuuta vastuulleen myös kivenheiton päässä sijaitsevan K-Market Vallikallion. Jatkossa painopisteitä ovat valikoiman räätälöinti asiakkaiden toiveiden mukaiseksi sekä tuttu, loistava asiakaspalvelu.

"Aivan ensimmäisenä kiinnitämme huomiota valikoimiin, ja siinä asiakkaat ovat se tärkein apu. Nyt kannattaa aktiivisesti vaikuttaa ja kertoa toiveita kaupan henkilökunnalle, jotta saamme rakennettua kaupasta juuri asiakkaiden toiveiden mukaisen", Ilkka sanoo ja vihjaa, että lähitulevaisuudessa kauppaan on myös suunnitteilla laajempi remontti.

Ilkan K-kauppiasura alkoi vuonna 2001 Hämeenlinnassa, josta matka jatkui Hollolan kautta vuonna 2008 K-Supermarket Leppävaaraan. "Parasta työssä on se, kun saa olla tekemisissä ihmisten kanssa", Ilkka kertoo.

Ilkka työllistää kaupoissaan yhteensä noin 25 kaupan osaajaa. K-Market Vallikallio on entinen Siwa, ja kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Ilkan perheeseen kuuluvat vaimo, kaksi lasta ja koira. Vapaa-aika kuluu mökkeillessä ja lasten harrastusten parissa jalkapallokentän laidalla. Kuva K-kauppias Ilkka Kärkkäisestä on liitteenä.

Ilkka Kärkkäisen K-kaupat Espoossa:

• K-Supermarket Leppävaara (os. Konstaapelinkatu 4)
  • 25.9.2017 alkaen: K-Market Vallikallio (os. Lintuvaarantie 33)

K-kauppias Ilkka Kärkkäinen, puh. 040 544 0789.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: