K-Supermarket Eura nykyaikaistettiin lattiasta kattoon

Euran K-Supermarketissa juhlistettiin torstaina 19.10. kaupan uudistusremontin valmistumista kakkukahvien merkeissä. Samalla juhlittiin Kimmon kaupan 25-vuotissyntymäpäiviä.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.10.2017

K-Supermarket Euran kauppias Kimmo Sampo on toiminut kauppiaana samassa paikassa jo 25-vuoden ajan. Nyt Kimmon kauppa on kokenut täydellisen muutoksen ja nykyaikaistettu lattiasta kattoon. Kauppiaan mukaan aivan kaikki kaupassa on uutta. Kalusteiden lisäksi remontissa uusittiin myös kaikki kaupan tekniikka ympäristöystävälliseksi. Esimerkiksi kylmälaitteet jäähtyvät ympäristöystävällisesti hiilidioksidilla ja valaistuksessa on hyödynnetty led-valoja.

”Asiakkaat ovat kiitelleet erityisesti sitä, että kauppaan sisään tultaessa on nyt paljon entistä enemmän tilaa ja kaupassa on helppo liikkua”, kertoo kauppias Kimmo Sampo.

Asiakkaat ovat ottaneet innostuneesti vastaan myös kaupan uudet itsepalvelukassat.

K-Supermarket Eura on perinteinen maaseutukauppa, jonka valikoimassa paikallisilla tuotteilla on tärkeä rooli. Esimerkiksi miltei kaikki vihannekset ja juurekset tulevat lähiseudulta.

”Jatkossakin valikoimaa laajennettaessa lähdetään aina paikallisten asiakkaiden tottumuksista ja toiveista. Voi sanoa, että meillä on joka päivä Paikallista sinulle -päivä”, sanoo Kimmo.

K-Supermarket Euran avajaishulinat jatkuvat koko viikonlopun ajan hyvien tarjousten ja tuote-esittelyjen merkeissä. Ensi viikolla uudistuksia on luvassa vielä lisää, kun kaupan aulaan tulee itsepalvelukahvipiste.

K-Supermarket Eura palvelee asiakkaita maanantaista perjantaihin klo 8-21, lauantaisin klo 8-20 ja sunnuntaisin klo 11-19.

Lisätietoja: K-kauppias Kimmo Sampo, puh. 0500 717 353

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa.