K-Supermarket Fortunan kauppias Mika Rankille myös kolme K-Marketia Helsingissä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.7.2017

Meilahden, Pikku-Huopalahden ja Ruskeasuon K-Marketit saavat kauppiaakseen K-Supermarket Fortunaa vuodesta 2013 luotsanneen Mika Rankin. Mika jatkaa myös Fortunan kauppiaana.

"Tuomme Meilahden, Pikku-Huopalahden ja Ruskeasuon asukkaille Fortunan laadukkaat palvelut lähelle pienemmässä mittakaavassa. Tarkoituksena on tuoda jokaiseen kauppaan Fortunassa jo hyväksi todettuja käytäntöjä ja tuotteita", K-kauppias Mika Ranki sanoo.

"Samalla tarkistamme hintatasoa kilpailukykyisemmäksi. Ympärillä olevien pienempien lähikauppojen liittyminen yhteen Fortunan kanssa tuo monenlaisia etuja niin Fortunan kuin K-Marketienkin asiakkaille", Mika sanoo.

Mika on toiminut kauppiaana reilun kymmenen vuoden ajan, joista viimeiset neljä ja puoli vuotta K-Supermarket Fortunassa.

Mikalle siirtyvät K-Marketit ovat entisiä Siwoja, ja niistä löytyvät myös kattavat lähipalvelut, kuten Matkahuollon pakettipalvelu ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kuva K-kauppias Mika Rankista liitteenä.

Mika Rankin K-ruokakaupat Helsingissä:

• K-Supermarket Fortuna (os. Mannerheimintie 160)
  • 11.9.2017 alkaen: K-Market Ruskeasuo (os. Kiskontie 22)
  • 10/2017 alkaen: K-Market Pikku Huopalahti (os. Tilkankatu 5)
  • 1/2018 alkaen: K-Market Meilahti (os. Pihlajatie 12–14)

K-kauppias Mika Ranki, puh. 050 409 8240.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: