K-Supermarket Grani avautuu torstaina 17.5. Kauniaisissa

Kauniaisten kauppakeskuksen uudessa osassa avautuva K-Supermarket Grani on suunniteltu paikallisten tarpeisiin. Kauppias toivoo, että asiakkaat antaisivat rohkeasti palautetta ja kertoisivat tuotetoiveita.

K-Supermarket Granin valikoima on rakennettu asiakastiedon avulla, joten kauppias uskoo sen vastaavan melko hyvin jo avaushetkellä asiakkaiden tarpeita.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme laajan valikoiman, esimerkiksi herkuttelutuotteita löytyy lähes joka tuoteryhmässä. Keskeistä kaupan toiminnassa on myös hyvä palvelu. Meiltä saat varmasti sen mitä tarvitset, joten enää ei tarvitse lähteä omalta kylältä kauemmas kauppaan”, kertoo kauppias Jesper Lindqvist.

Kaupassa on keskitytty palvelun lisäksi tuorepuoleen: Hedelmät, vihannekset, leipä, liha ja kala tarjoavat monipuolisen ja tuoreen valikoiman päivittäin. Kaupassa on lisäksi oma savustamo ja trendikäs appelsiinimehupuristin, josta saa itse puristaa tuoreen appelsiinimehun.

”Tulemme jatkuvasti kehittämään kauppaa ja sen palveluita. Toivon, että saamme palautetta ja tuotteita uskalletaan pyytää, pyrimme toteuttamaan kaikki toiveet”, kauppias lupaa.

K-Supermarket Grani palvelee laajoin aukioloajoin maanantaista lauantaihin 7–22 ja sunnuntaisin 9–21.

Avajaisia vietetään torstaina 17.5. klo 10 alkaen. Samalla aukeaa kauppakeskus Granin muu uusi osa. Sekä kauppakeskuksen puolella että K-Supermarketissa on avajaistapahtumia: K-Supermarketissa on luvassa hyvien avajaistarjousten lisäksi muun muassa kakkukahvit.

”Olemme uudistamassa K-Supermarket-ketjun kauppoja alueiden ja asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöidyiksi ruokakaupoiksi. Kahden vuoden sisällä meillä on yli 250 korkeatasoista ruokakauppaa kaikkialla Suomessa. Suhtaudumme ruokaan sekä laadukkaisiin raaka-aineisiin intohimoisesti ja haluamme laajentaa suomalaisten ruokareviiriä askel kerrallaan”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

K-kauppias Jesper Lindqvist p. 044 736 6027

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi