K-Supermarket Haapajärvelle uusi kauppiaspari

Samuli Ahola (30) ja Viola Kantola (27) aloittavat K-Supermarket Haapajärven kauppiaina 1.11.2018

Samuli Ahola ja Viola Kantola aloittavat kauppiasuransa Haapajärvellä. Samuli on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja lisäksi hän on valmistunut K-ryhmän kauppiasvalmennuksesta keväällä 2018. Molemmilla on kokemusta kaupan alalta ja kaupassa työskentelystä. Viimeiset pari vuotta molemmat ovat olleet K-Market Vehmaisissa Tampereella.

”Kiinnostus kauppiasuraa kohtaan lähti jo kauppatieteiden opinnoista. Olen kouluttautunut tätä silmällä pitäen ja työskennellyt kaupoissa eri puolilla Suomea. On mukavaa ja mielenkiintoista päästä aloittamaan kauppiasura juuri Haapajärveltä, josta olemme molemmat kotoisin”, kertoo Samuli Ahola.

Haapajärviset saavat innostuneen kauppiasparin, joka haluaa kehittää kauppaa jatkuvasti. Ensin kuitenkin kuunnellaan missä mennään, yhdessä nykyisen osaavan henkilökunnan kanssa. Kauppias toivoo myös, että asiakkaat tulevat rohkeasti juttelemaan ja kertomaan toiveita. Niitä pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan.

”Haluamme kiittää nykyisiä kauppiaita Antti ja Anne Joensuuta hyvästä yhteistyöstä kauppiasvaihdoksen aikana. Tulemme pitämään kaupan ajan hermolla, seuraamme trendejä ja tulemme varmasti järjestämään kaupalla erilaisia tempauksia. Meille on myös tärkeää osallistua alueen muuhun toimintaan, haluamme osallistua myös alueen elinvoimaisuuden ylläpitämiseen ja kaupungin kehittämiseen,” kertoo Samuli suunnitelmistaan.

K-Supermarket Haapajärvellä nykyinen kauppias Antti Joensuu lopettaa pitkän kauppiasuransa. Joensuun ura kauppiaana on kestänyt 25 vuotta ja lisäksi hän on ollut 10 vuotta kaupassa töissä. Haapajärvellä Joensuu on toiminut kauppiaana 20 vuotta.

”Haluan kiittää asiakkaita ja yhteistyökumppaneita yhteisistä vuosista ja samalla toivottaa uuden kauppiaan tervetulleeksi. Täällä on ollut hyvä olla kauppiaana, mutta nyt on minuna aikani antaa tilaa nuoremmille”, kertoo Joensuu.

Lisätietoja: K-kauppias Samuli Ahola, puh. 045 631 3611

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.