K-Supermarket Kamppi laajentuu ja uudistuu – uutuuksina muun muassa oma savustamo ja leipomo

Kampin kauppakeskuksessa Helsingissä sijaitseva K-Supermarket Kamppi saa noin 450 m2 lisää tilaa entisen Anttilan alakerrasta. Uudistuneen kaupan avajaisia vietetään torstaina 12.10.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.10.2017

K-Supermarket Kamppiin pääsee nyt kätevästi suoraan metrosta, sillä sisäänkäynti kauppaan on siirretty aivan metron uloskäynnin kohdalle. Sisäänkäynnin viereen on rakennettu kokonaan uusi Take away -piste, jonka tuotteita voi myös nauttia paikan päällä.

Laajennuksen myötä kauppaan tulee Fazerin jauholeipomo, josta saa alusta asti paikanpäällä leivotut tuoreet leivät, patongit, sämpylät ja kahvileivät. Kauppaan on rakennettu myös oma savustamo, joten jatkossa kaupan palvelutiskillä on tarjolla kaupassa itse savustettua kalaa ja lihaa. Pakaste-altaita ja muita kalusteita on uusittu. Kaikki palvelutiskit tullaan kokonaan uusimaan myöhemmin syksyllä.

”Haluamme panostaa erityisesti palvelutiskistä saatavien lämpimien ja kylmien kotiruokavaihtoehtojen valikoimaan, joka laajentuu huomattavasti uudistuksen myötä”, sanoo kauppias Jouni Tuominen.

Kauppias henkilökuntineen toivottaa asiakkaat tervetulleiksi uudistuneen kaupan avajaisiin torstaina 12.10. Kaupassa on tarjolla kakkukahvit klo 11 - 18 sekä paljon hyviä tarjouksia.

K-Supermarket Kamppi palvelee asiakkaita vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 6.30 - 22, lauantaisin klo 7 - 22 ja sunnuntaisin klo 10 - 22.

Lisätietoja: K-kauppias Jouni Tuominen, puh. 040 746 1993

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi