K-Supermarket Kankarossa lähi- ja pientuottajat ovat osa jokaista arkipäivää

K-ryhmä aluetiedote 31.7.

Kouvolan K-Supermarket Kankarossa on torstaina 3.8. monta syytä juhlaan. Kaupassa vietetään Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumaa sekä juhlitaan kaupan 7-vuotissyntymäpäiviä. Tapahtuma kerää kauppaan kourallisen Kouvolan seudun lähi- ja pientuottajia sekä lähiruokaa rakastavia asiakkaita.

Kaupassa panostetaan paikallisten lähi- ja pientuottajien tuotteisiin ympäri vuoden. Paikallista sinulle -tapahtuman tarkoituksena on muistuttaa asiakkaita siitä, että monet heidän suosikkituotteistaan tulevat aivan Kouvolan lähimaastosta.

K-Supermarket Kankaron kauppiaan Jukka Pekka Järvisen mukaan lähiruoan esiintuominen on tärkeää.

”Lähiruoka on kaupassamme vahvasti esillä jokaisessa tuoteryhmässä. Lähialueen tuottajat ovat läsnä kaupan jokapäiväisessä arjessa, kun he toimittavat tuotteitaan meille suoraa tiloiltaan. On siis tärkeää, että myös he pääsevät mukaan juhlimaan synttäreitämme”, kauppias kertoo.

Asiakkaille tarjotaan perinteiset pullakahvit torstaina syntymäpäivien kunniaksi.

Mukana tapahtumassa ovat muun muassa seuraavat lähi- ja pientuottajat: Hoviruoka, Kaslink, Vaasan Kuusankosken leipomo, Puurin Kanala, Herralan marjat, Korian Palvi, Lehtosen puutarha, Vanosen perunatila, Lapinjärven leipoma, Ole Hyvä -tuotteet sekä Suomen karamellitehdas.

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle -tapahtumaan torstaina klo 11 alkaen. Tuottajat ovat paikalla kaupassa noin klo 11-17.

Tunnelmia kesän Paikallista sinulle -tapahtumista: https://youtu.be/uUxvEPyzdbI

K-Supermarket Kankaro kauppias Jukka Pekka Järvinen, p. 050 5224061

Kesäsomettaja, Keskon päivittäistavaratoimiala, Saija Jantunen, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/