K-Supermarket Oulunsalossa lähiruoka on sydämenasia

K-ryhmä aluetiedote 7.8.2017

K-Supermarket Oulunsalo täyttyy markkinatunnelmasta perjantaina 11.8. klo 11-18, kun kaupassa vietetään Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumaa. Tapahtuma kerää kauppaan kourallisen lähi- ja pientuottajia sekä lähiruokaa rakastavia asiakkaita.

”Lähiruoan merkitys ja kysyntä on kasvanut meidän kaupassamme jatkuvasti. Asiakkaat arvostavat lähiruokaa selvästi koko ajan enemmän, ja me kuuntelemme mielellämme heidän toiveitaan. Olemmekin ottaneet lähiruokaa monipuolisesti valikoimiimme. Yksi menevimmistä tuotteista on paikallisen Harmaalan puutarhan jääsalaatti ”, kertoo K-Supermarket Oulunsalon kauppias Sirpa Kallio.

Lähiruokaa jalustalle nostava Paikallista sinulle -tapahtuma järjestettiin ensimmäisen kerran viime kesänä. ”Viime vuoden tapahtumasta jäi todella mukava mieli. Lähi- ja pientuottajat pääsevät parhaiten esille, kun he pääsevät itse kauppaan tapaamaan asiakkaita ja kertomaan toiminnastaan”, kauppias kertoo tyytyväisenä.

Perjantain Paikallista sinulle tapahtumassa ovat mukana muun muassa Haapalan Leipä, Lännentila Lumijoelta, Meriläisen Leipomo, Pulla Pirtti, Viskaali, Kasvishovi, Haapalan Leipäjuusto, Hailuodon Panimo, Pohjolan Peruna sekä Yrttisaippua R.Sarlin.

Lisäksi tapahtumassa arvotaan tapahtumaan osallistuvien lähi- ja pientuottajien tuotteista kasattu tuotekassi.

Videossa tunnelmia kesän Paikallista sinulle -tapahtumista: https://youtu.be/uUxvEPyzdbI

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle -tapahtumaan perjantaina klo 10 alkaen.

K-Supermarket Oulunsalo, kauppias Sirpa Kallio, p. 040 5853659

Keskon päivittäistavaratoimiala, kesäsomettaja Saija Jantunen, p. 050 4333404

K-Supermarket Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/

K-Supermarket