K-supermarket Pähkinärinteen kauppiaspari laajentaa: K-Market Pähkinästä iloisen palvelun lähikauppa

KESKO ALUETIEDOTE 25.11.2016

K-supermarket Pähkinärinteen kauppiaat Tapio Dansk (48) ja Päivi Dansk (50) ottavat tammikuusta alkaen vastuulleen myös kivenheiton päässä sijaitsevan K-Market Pähkinän. Kauppiaspari lähtee kehittämään entisestä Siwasta iloiseen palveluun ja asiakkaiden toiveiden mukaiseen tuotevalikoimaan nojaavaa lähikauppaa.

Danskit tuntevat uuden kauppansa vahvuudet: K-Market Pähkinä on selkeästi lähikauppa, jossa haetaan nopeaa asiointia. Syyskuussa Siwasta K-Marketiksi muutetun kaupan työntekijät siirtyvät Danskien palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Tulemme panostamaan hyvän kauppakunnon lisäksi lähikaupan vahvuuksiin, joita ovat muun muassa iloinen asiakaspalvelu, pitkät aukioloajat sekä asiakkaiden toiveiden kuunteleminen tarkalla korvalla esimerkiksi tuotevalikoimien suhteen. Myös lähipalvelut kuten Matkahuollon pakettipalvelu ovat asiakkaillemme tärkeitä", kertoo K-kauppias Tapio Dansk.

"Tunnemme jo ennalta ison osan asiakkaistamme, sillä monet heistä asioivat myös nykyisessä K-supermarketissamme. Toivotamme kaikki vanhat ja uudet asiakkaat tervetulleiksi tavallista parempaan lähikauppaan. Meillä asiakkaita kuunnellaan, ja ilmapiiri kaupoissamme on rento ja ystävällinen", Tapio Dansk painottaa.

Danskit ovat toimineet kauppiaina vuodesta 2008 lähtien, aluksi kahdella Neste K -asemalla ja vuodesta 2014 K-supermarket Pähkinärinteessä. "Pidän työstä ihmisten parissa. Asiakaspalvelu, yrittämisen vapaus ja mahdollisuus toteuttaa omia ideoita ja seurata niiden onnistumista motivoivat kauppiasurassa", kertoo Tapio Dansk.

Perheeseen kuuluu kaksi täysi-ikäistä lasta, joilta molemmilta löytyy myös työkokemusta Danskien kaupoista. Vapaa-ajalla perhe harrastaa yhdessä vaellusta, veneilyä ja ruoanlaittoa. Päivin intohimona on sisustaminen, ja Tapion harrastuksiin kuuluvat myös talvisin hiihto ja kesäisin golf.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja vuoden 2018 aikana kaikki K-Marketiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan. Lähes 20 K-Marketiksi muutettua Siwaa ja Valintataloa siirtyy K-kauppiaille vuodenvaihteeseen mennessä ja ensi vuonna jopa 200 kauppaa saa K-kauppiaan.

Samalla Kesko on siirtymässä liiketoimintamalliin, jossa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Tapio ja Päivi Danskin kaupat Vantaan Pähkinärinteessä:

• K-supermarket Pähkinärinne (os. Lammaslammentie 9), toimineet kauppiaina vuodesta 2014
  • K-Market Pähkinä (os. Mantelikuja 1), aloittavat kauppiaina 2.1.2017

Kuva K-kauppiaspari Päivi ja Tapio Danskista liitteenä.

K-kauppias Tapio Dansk, puh. 050 304 3798.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: