K-supermarket Pälkäneen uusi kauppiaspari tulee Joensuusta

KESKO ALUETIEDOTE 21.11. 2016

K-supermarket Pälkäneen kauppias vaihtuu vuodenvaihteessa. Uutena kauppiasparina aloittaa Ari (45) ja Miia (42) Piiroinen.

K-supermarket Pälkäneen nykyinen kauppias Timo ja Sanna Karppinen kiittävät asiakkaitaan kuluneista vuosista ja toivottavat Piiroisen pariskunnalle onnea ja menestystä.

Arilla on yli 25 vuoden kokemus kaupan alalta Turusta ja Joensuusta, jossa hän viimeisimpänä toimi paikallisen osuuskaupan aluepäällikkönä. Miia puolestaan on työskennellyt viime vuodet kuntosaliyrittäjänä. Miialla on myös kaupan alan kokemusta 10 vuotta.

Kauppiasuralle pariskunta hakeutui, koska he haluavat työskennellä yrittäjinä yhdessä.

”Haluamme olla tekemisissä tiiviisti sekä asiakkaiden että henkilökunnan kanssa ja tehdä työtä asiakkaiden palvelemiseksi kauppiaspariskuntana,” Ari sanoo.

Pälkäneellä tuore kauppiaspari haluaa korostaa pälkäneläisyyttä ja paikallisuutta.

”Haluamme aidosti kuulla asiakasta ja toteuttaa heidän toivomuksiaan parhaamme mukaan joka päivä. Kaupastamme löytyvät kaikki asiakkaan tarvitsemat tuotteet helposti, tuoreesti ja varmasti,” Ari lupaa.

K-supermarket Pälkäneen henkilökunta siirtyy uuden yrittäjäparin palvelukseen.

Piiroisen perheeseen kuuluvat 12-vuotias tyttö ja 10-vuotias poika sekä perheen lemmikkikoira. Vapaa-aika täyttyy pitkälti lasten kanssa yhdessäolosta sekä heidän harrastuksiensa parissa. Ari kertoo pitävänsä suuresti myös ruoanlaitosta sekä kalastuksesta

Lisätietoja: K-kauppias Ari Piiroinen puh.0505603060

K-kauppiaat

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta