K-Supermarket Säkylä tempaisee Satakunnan lähi- ja pientuottajien puolesta

K-ryhmä aluetiedote 26.6.

K-Supermarket Säkylä täyttyy 29.6. - 1.7. markkinatunnelmasta, kun kaupassa vietetään Paikallista sinulle -lähiruokaviikonloppua. Tapahtuman tarkoituksena on tuoda alueen lähi- ja pientuottajat tutuiksi asiakkaille. Heidän tuotteita löytyy kaupan hyllystä joka päivä, ja nyt asiakkaiden suosikkituotteet saavat kasvot.

”Järjestimme vastaavan lähiruokatapahtuman viime vuonna yksipäiväisenä ja tapahtumasta jäi todella hyvä fiilis. Saimme ainoastaan hyvää palautetta niin asiakkailta kuin tuottajiltakin, joten päätimme järjestää Paikallista sinulle -tapahtuman myös tänä kesänä, nyt koko viikonlopun mittaisena”, K-Supermarket Säkylän kauppias Jussi Tainio kertoo.

K-Supermarket Säkylän valikoima erottuu muista alueen kaupoista kirkkaasti lähi- ja pientuottajien tuotteiden valikoiman laajuudella. Lähiruokaviikonlopun aikana kaupassa on yhteensä noin 15 paikallista lähi- ja pientuottajaa kertomassa toiminnastaan ja maistattamassa herkullisia tuotteitaan. Tapahtuma on myös oiva tilaisuus asiakkaille toivoa uusia lähi- ja pientuottajien tuotteita kaupan valikoimaan.

Mukana tapahtumassa ovat muun muassa seuraavat tuottajat: Leipomo Salonen, Palvimestarit, Myssyfarmi, Maaritin Luomumylly, Ketunleipä, Murtolan Hamppufarmi, Elixi-pellavatuotteet sekä Arla.

K-Supermarket Säkylä, kauppias Jussi Tainio, p. 0400 746367

Keskon päivittäistavaratoimiala, Kesäsomettaja Saija Jantunen, p. 050 4333404

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi