K-Supermarket Seilori täysin purjein Pikkulaivaan

K-ryhmä aluetiedote 26.7.2017

Uusi upea K-Supermarket Seilori avautuu 27.7. Pop up -kauppakeskus Pikkulaivassa Espoonlahdessa. Vaikka ratkaisu on Lippulaivan remontin ja laajennuksen vuoksi väliaikainen, lähtee kauppa uuteen liiketilaan täysin purjein.

Uuden Seilorin pinta-ala on yli 4000 m2 josta 2700 m2 on myyntipinta-alaa, joten tilaa löytyy valtavalle yli 20.000 tuotteen valikoimalle.

Diplomikauppias, talousneuvos Heimo Välinen kertoo, että kaupan valtava valikoima on räätälöity juuri Espoonlahden alueen asiakkaille. Asiakastoiveiden perusteella esimerkiksi paikallisten pien- ja lähituottajien tuotteita on lisätty valikoimaan entistä enemmän.

-          Valikoimallamme ja palvelullamme haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden laajentaa omaa ruokareviiriään ja kannustamme kokeilemaan uusia raaka-aineita ja reseptejä.

Kaupan asiakkaille tuttu henkilökunta suhtautuu ruokaan intohimoisesti ja sitä arvostaen. Seilorissa asiakkaat saavat omiin ruoanlaittoon liittyviin kysymyksiinsä aina ammattilaisen vastauksen ja opastuksen.

Savukalaa omasta savustamosta

Uudessa kaupassa asiakkaan toivottaa tervetulleeksi värikäs, yli 400 m2 suuruinen hedelmä-vihannes osasto, josta löytyy edulliset ja laadukkaat tuotteet aina tuoreina ja maistuvina. Myös kaupan juustovalikoima on erittäin laaja ja monipuolinen. Valmiin ruoan ystäville on tarjolla valmista ruokaa muun muassa grillistä ja salaattibaarista.

-          Haluamme tukea rikasta leipäkulttuuriamme ja tarjoamme paikallisia makuelämyksiä. Meiltä löytyvät paikallisimmat leivät ja leivonnaiset uunituoreina joka päivä aamusta iltaan, kauppias täydentää.

Kauppias vakuuttaa, että Seilorin Herkkutorilta löytyy paikkakunnan paras kala- ja lihavalikoima. Uutuutena on kaupan oma kalasavustamo.

-          Paikallisen kalan matka merestä tai järvestä kauppaan pitää olla erittäin nopeaa, mikä mahdollistaa asiakkaalle tuoreen kalatarjonnan. Uutuutena savustamme tuoreet kalat itse, jolloin se on erityisen herkullista.

Itsepalvelukassoja ja energiatehokkuutta

Uutta Pikkulaivan Seilorissa ovat perinteisten palvelukassojen rinnalle tulevat itsepalvelukassat, jotka palvelevat erityisesti kiireisiä kaupassa kävijöitä.

Kaupan tekniset ratkaisut on toteutettu ympäristöystävällisesti ja energiaa säästäviksi. Esimerkiksi kaupan valaistus hoidetaan led-valoilla ja kylmälaitteistojen jäähdyttäjänä on ympäristöystävällinen hiilidioksidi.

Kaupan ilme on uuden ja ruoanlaittoon inspiroivan K-Supermarket-brändin mukainen. Kalusteratkaisuilla puolestaan on saatu aikaan asiakkaiden toivomaa tilan tuntua.

-          Asiointi uudessa K-Supermarket Seilorissa on elämys. Ostosreissuaan voi vielä rikastuttaa kahvitellen kaupan kahvilassa. Jännitystä puolestaan voi hakea vaikkapa Veikkauksen peleistä, kauppias kannustaa.

Lisätietoja: diplomikauppias Heimo Välinen, puh. 0400 506 699

Seuraa Seilorin arkea Facebookissa https://www.facebook.com/KSMseilori/

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi