K-Supermarket Teljänportin remontti valmis

Lähes kolme kuukautta remontissa ollut kauppa on uudistettu kauttaaltaan. Uudistusta juhlitaan torstaista 26.4. klo 10 alkaen.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.4.2018

”Ruokaosaaminen näkyy entistä paremmin sekä kaupan valikoimissa että hyvänä palveluna. Uudistuksen myötä olemme kouluttaneet kaupan henkilökuntaa. Myös uudistetun kaupan vahvuuksia on kehitetty edelleen: paikallisten tuottajien tuotteet, herkkutori ja näyttävä hedelmä- ja vihannesosasto”, kertoo Timo Ojala.

Remontin yhteydessä kaupan laitteet ja tekniikka on uusittu moderniksi, esimerkiksi kylmälaitteet jäähtyvät ympäristöystävällisesti hiilidioksidilla ja valaistus on toteutettu led-valoin.

”Haluan kiittää kokemäkeläisiä ja koko kaupan henkilökuntaa kärsivällisyydestä. Remontista huolimatta kauppa on ollut koko ajan auki. Myös remonttiporukka ansaitsee kiitokset hyvin sujuneesta remontista”, kertoo kauppias.

Viimeisen silauksen kaupalle tuo K-Supermarket-ketjun uudistunut ilme. Väri- ja materiaalivalintojen tavoitteena on inspiroida asiakkaita laittamaan ruokaa ja kokeilemaan eri raaka-aineita rohkeasti.

”K-Supermarket Teljänportti on hyvä esimerkki, siitä miten olemme uudistamassa K-Supermarket-ketjun kauppoja alueiden ja asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöidyiksi ruokakaupoiksi. Kahden vuoden sisällä meillä on yli 250 korkeatasoista ruokakauppaa kaikkialla Suomessa. Suhtaudumme ruokaan sekä laadukkaisiin raaka-aineisiin intohimoisesti ja haluamme laajentaa suomalaisten ruokareviiriä askel kerrallaan”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

Kaupan avajaisia vietetään torstaista 26.4. klo 10 alkaen avajaistarjouksin. Torstaina kaupalla on tarjolla lohikeittoa viidellesadalle ensimmäiselle. Perjantaina avajaisissa viihdyttää Juha Mieto ja lauantaina paikalla on Atrian lihamestari Kimmo Vahtera.

K-kauppias Timo Ojala 040 540 4822

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi