K-Supermarket Vihti ja SuperTimppa jälleen mukana tukemassa alueensa lähi- ja pientuottajia

K-Ryhmä aluetiedote 6.6.2017

Viime vuonna suurta kiitosta asiakkailta ja tuottajilta saanut K-Supermarket-kauppias Timo Laukkasen järjestämä Paikallista sinulle -tapahtuma järjestetään tänä vuonna 10.6. klo 10 - 14. Kauppias toivoo tapahtumasta pidempäänkin perinnettä.

K-Supermarket Vihdin lauantain tapahtuma vahvistaa jo ennestään kaupan monipuolista paikallisten lähi- ja pientuottajien tuotteiden valikoimaa. Samalla tapahtuma saattaa paikalliset lähi- ja pientuottajat yhteen ja antaa asiakkaille helpon keinon toivoa uusia tuotteita kaupan hyllylle sekä tukea oman seutunsa työllisyyttä. Tapahtuma on suunnattu niin paikallisille kaupan asiakkaille, mökkiläisille kuin ohikulkijoillekin.

”Kauppamme liikeideaan on kirjattu tärkeänä tehtävänä tuoda paikalliset tuottajat esille valikoimassa. Valitsemme aina paikallisen pientuottajan suuremman, valtakunnallisen toimijan sijaan. Paikallista sinulle -tapahtuma sopii siis loistavasti osaksi toimintaamme. Ideana on nostaa paikallisia pientuottajia entistä paremmin asiakkaiden tietoisuuteen”, kauppias Timo Laukkanen kertoo.

K-Supermarket Vihti täyttyy paikallisista yrittäjistä

Vihdin kokoisessa kunnassa paikallisuus korostuu entisestään, kun lähes kaikki tuntevat toisensa.

Paikalla K-Supermarket Vihdissä on lukuisia paikallisia pientuottajia esittelemässä herkkujaan. Kaupasta löytyy muun muassa Palvimestarit lihatuotteineen, Alen Oy esittelemässä suussa sulavia suklaatuotteitaan sekä vain kilometrin päässä sijaitseva Kirkonkylän leipomo. Paikallinen puutarha Frosterus tulee esittelemään kesän kukkia.

K-Supermarket Vihdistä löytyy tapahtumapäivänä myös useita vihtiläisiä käsityöläisiä. Paikalla on esimerkiksi mattokutomo Mattopaja, Elvari Korut, Irenen Neuletyö sekä artesaaniverstas Puupöllö. Lauantain tapahtumassa on saatavilla myös Kurt Böhling puisia keittiövälineitä, jotka tekevät ruoanlaitosta entistä inspiroivampaa. Tapahtuman yhteydessä kauppias järjestää myös kirpputorin, josta kaupan asiakkaat voivat varata parkkiruudun myyntialueeksi.

Kauppias toivottaa asiakkaat ja median edustajat lämpimästi tervetulleiksi tapahtumaan lauantaina klo 10 alkaen.

K-Supermarket Vihti, kauppias Timo Laukkanen, p. 050 5601148
Kesäsomettaja Saija Jantunen, Keskon päivittäistavaratoimiala, p. 050 4333404

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi