• K-ryhmä/

Kalajärven ja Askiston K-Marketien uusi kauppias Ville Kiuru uskoo kokeilemisen kulttuuriin

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.6.2017

Ville Kiuru (46) aloittaa heinäkuussa K-Market Kalajärven kauppiaana Espoossa. Lokakuussa Villelle siirtyy myös K-Market Askisto Vantaan puolelta.

"Kalajärvellä lähdemme heti kehittämään hedelmä- ja vihannesosastoa, jotta saamme lisää tilaa paremmille valikoimille ja sesongit paremmin huomioitua. Kehitämme myös leipävalikoimia, ja kaupalla tuleekin jatkossa näkymään nykyistä useampien leipomoiden autoja", Ville Kiuru sanoo.

Kauppiasuraa Villellä on takana yhteensä lähes vuosikymmen K-Extra Ruokalähteessä Tampereella, K-Supermarket Torikeskuksessa Sastamalassa ja viimeksi K-Supermarket Nurmijärvellä.

"Kauppojen kehittäminen yhdessä asiakkaiden kanssa sekä kasvojen antaminen kaupoille on ollut minulle tärkeää. Ensimmäisessä kaupassa mottoni oli 'Muljataanko vähän?', ja samaa kokeilemisen kulttuuria olen soveltanut sen jälkeen kaikkialla", Ville kertoo.

"Kauppiaana on mahtavaa olla mukana siellä missä tapahtuu, eli hyllyjen välissä. Myös yhteisöllisyys on minulle tärkeää. Olen aiemmin tehnyt aktiivisesti yhteistyötä paikallisten urheiluseurojen, yhdistysten ja muiden toimijoiden kanssa, ja tällä tiellä aion jatkaa myös uusissa kaupoissani", Ville sanoo.

Entisten Valintatalojen työllistämät noin 15 kaupan osaajaa siirtyvät Villen palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Vapaa-aikaa Ville viettää perheen kanssa kotoillen tai nikkaroiden, kuntosalilla tai koiran kanssa luonnossa liikkuen. Tauolla olevia harrastuksia ovat golf, geokätköily ja ikämieslentopallo.

Kuva K-kauppias Ville Kiurusta liitteenä.

Ville Kiurun K-Marketit pääkaupunkiseudulla:

• 3.7.2017 alkaen: K-Market Kalajärvi (os. Ruskatie 1, Espoo)
  • 10/2017 alkaen: K-Market Askisto (os. Askistontie 1, Vantaa)

Ruokakaupan valikoiman lisäksi kaupoista löytyy lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. K-Market Askistossa on myös Postin palvelut.

K-kauppias Ville Kiuru, puh. 0500 537 327.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: