Kalasataman K-Market Sörnäistenniemi avaa ovensa toukokuussa – kauppiaaksi Esa Kukkonen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.4.2017

Siwa Sörnäistenniemi Helsingin Kalasatamassa muutetaan K-Marketiksi. Kauppiaana aloittaa Esa Kukkonen (45). Lähikauppa saa remontissa 130 neliömetriä lisää alaa, ja se avataan lattiasta kattoon uudistettuna K-Marketina 11. toukokuuta.

"K-Market Sörnäistenniemestä tulee alueen tuorein ja runsain lähikauppa, josta löytyy myös modernin kyläkaupan henkeä ja tunnelmaa. Minua ei tarvitse kaupasta etsiä, vaan kauppiaana koen tärkeäksi olla kaupassa itse läsnä vastaamassa asiakkaiden tarpeisiin", K-kauppias Esa Kukkonen sanoo.

Entinen Siwa suljettiin remontin vuoksi huhtikuussa, ja se avataan äitienpäivän alla toukokuussa lattiasta kattoon uudistettuna. Muutos entiseen Siwaan nähden on valtava.

"Kaupan ala laajenee noin 100 neliömetristä 230 neliömetriin, ja valikoima uudistuu täysin. Alueella arvostetaan terveellisiä ja laadukkaita elintarvikkeita, ja panostammekin valikoimassamme erityisesti leipään, hedelmiin ja vihanneksiin, vegetuotteisiin ja gluteenittomiin tuotteisiin. Satsaamme myös laadukkaaseen ja houkuttelevaan panimo-osastoon", Esa kertoo.

Ennen kauppiasuraansa Esa on tehnyt monipuolisia töitä markkinoinnin ja ohjelmistomyynnin parissa ja yrittäjyyskin on tullut tutuksi taksiyrittäjänä. Kauppiasuralle Esan ajoi kiinnostus monipuolista ja haastavaa työtä kohtaan.

"Kauppiasurassa minua kiehtovat vuorovaikutus asiakkaiden kanssa ja monipuoliset mahdollisuudet kehittää kauppaa asiakkaiden toiveiden mukaiseksi. Kauppiasharjoittelussa minulla oli ilo oppia parhaita toimintatapoja kasvattajakauppiailtani kolmessa eri K-Marketissa ja yhdessä K-Supermarketissa", Esa sanoo.

K-Market Sörnäistenniemen työllistämät kahdeksan kaupan osaajaa siirtyvät Esa Kukkosen palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Esan perheeseen kuuluvat myös puoliso ja 7- ja 9-vuotiaat lapset. Vapaa-aika kuluu lasten harrastusten ja muun perhe-elämän parissa sekä ulkoillessa ja tenniskentällä.

Kuva K-kauppias Esa Kukkosesta liitteenä.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Esa Kukkonen aloittaa K-Market Sörnäistenniemen (os. Junonkatu 2, 00540 Helsinki) kauppiaana toukokuussa. Kauppa avataan remontin jälkeen K-Marketina torstaina 11. toukokuuta 2017. Laadukkaan ruokakaupan valikoiman lisäksi kaupasta löytyy asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu, Veikkauksen pelit ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu.

K-kauppias Esa Kukkonen, puh. 040 515 44054.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: