Kalasataman kauppakeskus REDIn K-kauppojen kauppiaiksi Teemu ja Ilari Tikkala

Teemu (34) ja Ilari (33) Tikkala aloittavat kauppiaina K-Marketissa ja K-Supermarketissa, jotka avataan rakenteilla olevaan Kalasataman kauppakeskus REDIin syksyllä 2018.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.2.2018

”Ryhdymme innoissamme suunnittelemaan ja toteuttamaan kauppoja. Tavoitteenamme on rakentaa K-Supermarketista Suomen paras ruokakauppa ja K-Marketissa tulevat korostumaan hyvä saavutettavuus sekä helppo ja nopea asiointi”, kertoo Teemu Tikkala.

Kaupat aukeavat arviolta syyskuussa 2018.

Veljekset ovat aiemmin toimineet K-Supermarket Torpparinmäen kauppiaina vuodesta 2014 alkaen.

Lisätietoja: Ilari Tikkala p. 050 320 9984

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.