Kari Salmipuro K-Market Tieteenkadun kauppiaaksi

Hervannassa aukeaa täysin uusi K-Market Tieteenkatu marraskuun loppupuolella. Kauppiaana aloittaa K-Market Herkkupuodista tuttu kauppias Kari Salmipuro (48).

KESKO ALUETIEDOTE 7.10.2016

Kauppias Kari Salmipuro on toiminut K-Market Herkkupuodin kauppiaana vuodesta 2011 alkaen. Kari ottaa johtaakseen myös K-Market Tieteenkadun, nyt kun Kesko on siirtymässä liiketoimintamalliin, jossa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Molempien kauppojen arkea pyörittämässä mukana on Karin puoliso Minna Salmipuro (45).

- Uudesta kaupastamme tulee mukavan kokoinen, siellä on helppo ja nopea asioida. Kauppa sijaitsee hyvällä paikalla ja on hienoa päästä perustamaan uutta kauppaa aivan alusta asti. Asiakkaiden toiveita tullaan kuuntelemaan herkällä korvalla kertoo, kauppias Kari.

Akaasta kotoisin oleva kauppias on aktiivinen myös vapaa-ajalla. Harrastuksiin kuuluvat kuntosalilla käynti, ratsastus, moottoripyöräily, lukeminen, ruoanlaitto ja kuntonyrkkeily.

K-kauppias Kari Salmipuro puh. 040 731 7449

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.