Kauppakeskus Valtariin K-supermarket

KESKO ALUETIEDOTE 6.3.2017

Kouvolan keskustassa sijaitsevassa kauppakeskus Valtarissa avataan K-supermarket  syksyllä 2017. Kesko on vuokrannut noin 1800 m2 tilat kauppakeskuksesta päivittäistavarakaupan käyttöön.

”Olemme saaneet runsaasti palautetta asiakkailtamme K-ruokakaupan palauttamiseksi Kouvolan keskustaan.Löysimme mieleisemme paikan, ja kauppa palaa perinteiselle kauppapaikalle entistä ehompana tarjoten asiakkaille laadukkaan ruokakaupan vaihtoehdon, Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Palomäki toteaa tyytyväisenä.

Ennen ruokakaupan avausta kiinteistössä tehdään remonttia.

”Kauppakeskuksen pysäköintitasolta pääsee jatkossa kätevästi liukutasoja pitkin kauppaan”, Palomäki kertoo tulevista parannuksista.

Lisätietoja: Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Palomäki, puh.05065617

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.