Kauppiaspariskunta Hanna Käppi ja Juho Kuisma K-Market Jokioisen kauppiaiksi

Käppi ja Kuisma toimivat kauppiaina jo K-Supermarket Forssassa sekä K-Market Murronkadulla. Nyt he ottavat vastattavakseen myös K-Market Jokioisen.

– Haluamme kehittää K-Market Jokioisten tuoreosastoja. Kuten muissakin kaupoissamme, tuomme kaupan valikoimiin lisää paikallisten toimittajien tuotteita. Lisäksi pyrimme parantamaan asiakkaiden toiveissa olevien tuotteiden saatavuutta. Meille saa rohkeasti tulla esittämään toiveita, kertoo kauppias Hanna Käppi.

– Alkuun tuomme asiakkaille uuden palvelun, jossa mukaan ostettavaa kahvia on tarjolla kaikkina kaupan aukioloaikoina. Lisäksi kauppaan tulee kiireisen ihmisen arjen helpottaja, eli Tilaa ja nouda -palvelu. Ostokset tehdään verkossa ja haetaan kaupalta, mutta palvelun keräily tulee olemaan asiakkaillemme ilmaista. Sama toimintamalli on käytössä myös toisessa kaupassamme K-Supermarket Forssassa, kertoo Käppi.

– K-Market Jokioisessa olevat Veikkauksen ja Matkahuollon palvelut jatkavat toimintaansa kuten tähänkin asti, sanoo Käppi.

– Kaupan remonttiakin suunnitellaan, mutta sen ajankohta on vielä pitkällä tulevaisuudessa. Sen sijaan kaupan ikkunateippaukset tulevat muuttumaan hetimiten raikkaammiksi, summaa Käppi.

K-kauppias Hanna Käppi, p. 050 411 5133

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi