• K-ryhmä/

Kesko jatkaa markkinointiviestinnän uudistamista – Mia Ropponen päivittäistavarakaupan markkinointijohtajaksi

Keskon päivittäistavarakaupan markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 12.9.2016 alkaen Mia Ropponen. Ropponen on toiminut Keskon brändi- ja identiteettijohtajana kesäkuusta 2015 lähtien.

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 15.9.2016

Mia Ropposella on pitkä kokemus erilaisista markkinoinnin ja brändijohtamisen tehtävistä. Ennen Kesko-uraansa Ropponen on työskennellyt mm. Metsä Tissuen brändijohtajana sekä mainostoimisto N2:n projektijohtajana.

- Markkinoinnin, K-brändin ja digitaalisten palveluiden kehittäminen on keskeinen osa strategiaamme ja uudistuvaa Keskoa. Haluamme tarjota kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen, jossa yhdistyvät inspiroivuus, henkilökohtaisuus ja vastuullisuus, sanoo Keskon päivittäistavarakaupan toimialajohtaja ja Keskon varatoimitusjohtaja Jorma Rauhala.

Ropponen raportoi tehtävissään Jorma Rauhalalle. Päivittäistavarakauppa on Keskon suurin toimiala ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli noin 4,7 miljardia euroa.

Toimialajohtaja Jorma Rauhala, päivittäistavarakauppa, puh. 010 53 22211

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia. K - jotta kaupassa olisi kiva käydä.