Kimmo ja Tiina Jääskeläinen myös K-Market Kankaanpään kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.3.2018

K-Citymarket Kankaanpään kauppiaat Kimmo ja Tiina Jääskeläinen ottavat myös K-Market Kankaanpään luotsattavakseen 16.4.2018 alkaen.

Hyvin hoidettu kauppa

Kimmo ja Tiina Jääskeläinen kiittelevät, että K-Market Kankaanpää on ollut henkilökunnan hyvissä käsissä ja kauppa on hyvin hoidettu. ”K-Market on hyvä lisä toimintaamme ja molemmat kaupat täydentävät toisiaan. Henkilökunta voi myös työskennellä molemmissa kaupoissamme”, Jääskeläiset kertovat.

”Mitään suurempaa ei K-Marketissa ole tarpeen muuttaa mutta valikoiman käymme läpi tarkasti. Mitä teemme heti, niin tuomme paikallisten tuottajien tuotteita valikoimiin”, lupaa Kimmo.

K-Market Kankaanpään kaikki työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä Jääskeläisten palvelukseen. K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Lisätietoja: K-kauppias Kimmo Jääskeläinen puh. 01053 88666

Avainsanat: