Kimmo Ovaskalle jo kolmas K-Market Pieksämäellä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.7.2017

K-Market Pieksämäen ja Naarajärvellä sijaitsevan K-Market Neilikan kauppias Kimmo Ovaska (48) ottaa elokuun alussa luotsattavakseen myös K-Market Kuopiontien.

"K-Market Kuopiontie on kodikas, kompakti ja viihtyisä lähikauppa hyvällä paikalla. Kauppa tarjoaa jatkossakin pitkät aukioloajat sekä hyvän valikoiman peruspäivittäistavaroita. Panostan kaupassa vahvasti tuoretuotteisiin, ja paikalliset ja alueelliset tuotteet huomioidaan kaupan valikoimissa jatkossa entistä paremmin", Kimmo Ovaska sanoo.

Siwasta K-Marketiksi viime vuonna muutetun kaupan ammattitaitoinen henkilökunta siirtyy Kimmon palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kimmo Ovaska on toiminut Pieksämäellä kauppiaana jo 18 vuoden ajan. Jo ennen kauppiasuraansa Kimmo teki 12 vuoden rupeaman K-ruokakaupoissa.

"Kauppiasura on ollut monipuolinen, haastava ja mielenkiintoinen kokonaisuus, jota haluan edelleen jatkaa", Kimmo sanoo.

Kuva K-kauppias Kimmo Ovaskasta liitteenä.

Kimmo Ovaskan K-Marketit Pieksämäellä:

• K-Market Pieksämäki (os. Keskuskatu 35–37)
  • K-Market Neilikka (os. Seunalantie 2)
  • 7.8. alkaen: K-Market Kuopiontie (os. Kuopiontie 24)

K-kauppias Kimmo Ovaska, puh. 050 303 7211.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: