Kimmo Relander kauppiaaksi K-Market Lansaan Espooseen

Kimmo Relander ottaa toiseksi kauppapaikaksi K-Market Lansan. Relander toimii kauppiaana jo viereisessä kaupunginosassa K-Market Kilossa. Molempien kauppojen liikeidean perustana on hyvän asiakaspalvelun tarjoaminen.

Kimmo Relander aloitti kauppiaana 2007 Kauniaisissa, josta siirtyi kauppiaaksi Kiloon vuonna 2011. Nyt Relander saa toiseksi kauppapaikakseen K-Market Lansan. K-Market Kilo ja K-Market Lansa sijaitsevat toisistaan vain 800 metrin etäisyydellä, joten niiden asiakaskunta on osittain samoja ja tuttuja Relanderille.

– K-market Lansasta tulee näppärä pikku kauppa, jonka valikoima ja palvelut suunnitellaan JOT-mallin mukaisesti, eli avattuna ”Juuri Oikeaan Tarpeeseen”, kertoo K-kauppias Relander.

– On selvää, että kahden kaupan kauppiaana en pysty olemaan läsnä molemmissa pisteissä enää niin paljoa kuin ennen, mutta yksin en tule kumpaakaan kauppapaikkaa jättämään, sanoo Relander.

– K-market Lansasssa panostetaan Kilon tapaan ennen kaikkea henkilökuntaan. Henkilökunnan koulutus ja viihtyvyys ovat kaiken keskiössä, sillä osaava ja hyvinvoiva henkilökunta tekee työnsä innolla ja antaa parasta asiakaspalvelua, kertoo Relander.

Koulutukseltaan Relander on kokki ja hän on suorittanut eMBA-tutkinnon Jyväskylän yliopistossa.

– Harrastan lasten kuljettamista harrastuksiin ja välillä, jos ehdin, pelaan golfia, hymyilee Relander.

K-kauppias Kimmo Relander, p. 040 595 4591

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi