• K-ryhmä/

Kirkkonummen Sundsbergiin avautuu K-Market Kartanonranta – avajaiset torstaina 27.9. klo 10

Kirkkonummen Sundsbergin Kartanonrannassa avautuu viimein päivittäistavarakauppa, kun K-Market Kartanonranta avaa ovensa torstaina 27.9. klo 10. Kauppaa ovat avaamassa kauppias Jani Varjosen lisäksi mm. Kirkkonummen kunnanjohtaja Tarmo Aarnio ja K-ryhmän aluejohtaja Timo Heikkilä.

– Ensimmäiset vuodet palvelemme pienemmässä, mutta sitäkin tehokkaammin käytetyssä tilassa. Suunnitelmamme on kuitenkin kasvaa tarvittaessa alueen mukana, kertoo kauppias Jani Varjonen.

Rakennus on noin 300 neliön suuruinen, joista myymäläpinta-alaa on noin 160 neliötä. Kaupassa tullaan hyödyntämään viimeisintä myymälätekniikkaa, kuten esimerkiksi koko kaupan kattavaa sähköistä hinnannäyttöä.

Kauppaan tulevat Matkahuollon ja Veikkauksen palvelut. Lisäksi kaupan pihalle tulee kierrätyspiste lasille, pienmetallille, paperille ja kartongille. Nestekaasun myynti alkaa myös yhtenä lisäpalveluna pian kaupan avaamisen jälkeen.

Kauppias Jani Varjonen toimii jo nyt Kirkkonummella K-Market Masalan ja Tolsan kauppiaana.

– Itse olen aikanaan asunut Sundsbergin Kartanonrannassa reilut neljä vuotta ja kyseisellä alueella on todella tiivis ja aktiivinen asukasyhdistys. Olen ylpeä, että saan avata kaupan juuri tälle tutulle alueelle, kertoo Varjonen.

– Tulevan kolmen kaupan kokonaisuuden myötä olemme rekrytoineet hiljattain kymmenisen uutta työntekijää. Yhteensä kaupoissani on töissä tämän jälkeen vajaat neljäkymmentä työntekijää. Minulle on henkilökohtaisesti tärkeää, että voin työllistää mahdollisimman paljon paikallisia ja erityisesti nuoria työuraansa aloittavia henkilöitä, sanoo Varjonen.

K-Market Kartanonrannan osoite on Kartanontie 2, 02450 Sundsberg.

Kaupan aukioloajat ovat arkisin ja lauantaisin 7–22 ja sunnuntaisin 10–21.

Kaupan avajaisia vietetään torstaina 27.9. klo 10.

K-kauppias Jani Varjonen, p. 040 544 5555

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.9.2018 KLO 8.30 1(1)