Kolarin K-Market uudistuu

K-Market Kolari saa remontissa avaruutta ja K-Market ketjun raikkaan, oranssinsävyisen ilmeen. Avajaisia juhlitaan perjantaina 3.3.

KESKO ALUETIEDOTE 1.3.2017

K-Market Kolarin muutos näkyy asiakkaille heti kauppaan astuttaessa, sillä kassa-alueesta tuli remontin myötä entistä avarampi. Hedelmät ja vihannekset löytyvät nyt ensimmäiseksi kauppaan tultaessa, ja hedelmä- ja vihannesosaston kaikki kalusteet on uusittu. Myös pullokone on uusittu. Viimeisen silauksen muutostöille tuo kaupan raikas, oranssinsävyinen ilme. Kauppa on ollut auki remontin ajan, joten asiakkaat ovat voineet seurata muutosten etenemistä.

- Asiakkailta on jo tullut positiivista palautetta uudesta hyvännäköisestä hedelmä- ja vihannestiskistä, kertoo kauppias Tarmo Vaarala.

Uudistuneen kaupan avajaisia vietetään perjantaina 3. maaliskuuta. Kaupassa on silloin tarjolla kakkukahvit asiakkaille.

K-Market Kolari on avoinna maanantaista lauantaihin klo 7.00–21.00 ja sunnuntaisin klo 11.00–21.00.

Lisätietoja: K-kauppias Tarmo Vaarala, puh. 050 468 5610

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.