Korkalat Oulun Rajakylän K-Marketin kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 16.1.2018

Janne (38) ja Kaisa (38) Korkala aloittavat 21.1.2018 Oulun Rajakylän K-Marketin kauppiaina. Rajakylä on heidän kolmas kauppapaikkansa.

Janne ja Kaisa ovat toimineet yrittäjinä vuodesta 2006 ja K-kauppiaina vuodesta 2009. Janne on suorittanut Yrittäjän ammattitutkinnon ja K-kauppiasvalmennuksen. Kaisalla on Esimiehen erikoisammattitutkinto hankittuna. Rajakylän K-Marketiin he tulevat Taivalkoskelta.

Janne ja Kaisa haluavat tutustua uusiin asiakkaisiinsa: ”Tulkaa rohkeasti juttelemaan ja kertomaan, miten haluatte K-Market Rajakylän palvelevan teitä. Tehdään yhdessä viihtyisä kauppa, jossa on kiva asioida”, Janne kehottaa. ”Panostamme lähi- ja paikallistuotteisiimme ja haluamme kuulla asiakkaidemme mielipiteet valikoimistamme”.

K-Market Rajakylässä työskentelee seitsemän kaupan ammattilaista. ”Neljä teini-ikäistä lastamme tulee olemaan tuttu näky kaupalla auttelemassa”, Kaisa ja Janne kertovat.

K-kauppias Janne Korkala, puh. 040 5422 810

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: