• K-ryhmä/

Korpikaivot myös Urjalan aseman K-Marketin kauppiaiksi: "Tunnelmat ovat kuin seurustelun alkumetreillä"

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 29.12.2017

Urjalan aseman K-Market siirtyy helmikuun alusta K-Supermarket Marin kauppiasparin vastuulle. Mari (45) ja Leevi Korpikaivo (42) vaalivat jatkossakin kaupan kyläkauppamaista tunnelmaa. Kauppa saa nimekseen K-Market Pikku-Leevi.

"Tunnelmat ovat kuin seurustelun alkumetreillä, millään ei malttaisi odottaa jälleennäkemistä. Olemme todella innostuneita uudesta kaupastamme. Haluamme vastata asemalaisten toiveisiin kyläkauppamaisella palvelulla ja osuvalla tuotevalikoimalla sekä myös aika ajoin yllättää asiakkaamme", K-kauppias Mari Korpikaivo sanoo.

K-Market tunnetaan jatkossa nimellä K-Market Pikku-Leevi. Kauppa on entinen Siwa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

"Ihanan viihtyisän K-Market Pikku-Leevin vahvuuksia ovat paistopiste ja henkilökunnan vahva osaaminen. Työssään hyvin viihtyvän henkilökunnan merkitystä ei voi tarpeeksi korostaa", Mari sanoo. Kaupan neljä työntekijää siirtyvät vanhoina työntekijöinä uuden kauppiasparin palvelukseen.

Urjalalaisten palvelua neljännessä polvessa

Urjalalaisten palveleminen on Korpikaivoilla veressä. Marin isomummo Maria Koivisto osti sekatavarakaupan Urjalan keskustasta jo vuonna 1929. Vuosisadan edetessä kauppa siirtyi Marin isovanhemmille ja sittemmin vanhemmille, kunnes Mari aloitti itse kauppiaana ensin äitinsä kanssa vuonna 1996.

Uusia liikerakennuksia on matkan varrella rakennettu pariin otteeseen, mutta Urjala on ja pysyy.

"Yrittäjyys on meillä todellakin veressä. Mummillani oli tekstiililiike, sedälläni matkabaari, isälläni kaupan lisäksi huoltoasema, ja tuon rimpsun kautta kuljin itsekin vuosikaudet koulusta kotiin ja kaupalle. Kaupassa olemme myös Leevin kanssa tavanneet, kun hän tuli kysymään mistä löytäisi kauppiaan", Mari sanoo.

Kauppiasperheeseen kuuluvat 10-, 12- ja 20-vuotiaat lapset, joista vanhin on jo muuttanut kotoa. Myös Marin äiti asuu samassa pihapiirissä. Arkeen tuovat vilskettä kotieläimet ja pieni nikkarointi. Myös hyvä ruoka ja yhdessäolo ystävien kanssa ovat kauppiasparin sydäntä lähellä.

Mari ja Leevi Korpikaivon K-kaupat Urjalassa:

• K-Supermarket Mari (os. Tampereentie 1)
  • 5.2.2018 alkaen: K-Market Pikku-Leevi (Huhdintie 14)

K-kauppias Mari Korpikaivo, puh. 040 564 3907.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: