Kuopion seudun K-Marketit panevat lasten sukset suihkimaan lauantaina Puijolla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.3.2018

Kuopion ja Siilinjärven K-Marketit järjestävät ensi lauantaina 24.3.2018 klo 11-15 koko perheen hiihtotapahtuman Koo Hiihot Puijon Hiihtostadionilla.

Koo Hiihot innostavat lapsia liikunnalliseen elämäntapaan

”Olemme nauttineet tänä talvena poikkeuksellisen hyvistä talviurheilumahdollisuuksista ja halusimme paikallisten K-Market-kauppiaiden kanssa innostaa perheitä ja lapsia hiihtoharrastuksen pariin”, kertoo K-kauppias Keijo Ollikainen tapahtuman taustoista. ”Hiihtäminen on kansalaistaito, jonka oppiminen jo lapsena vaikuttaa positiivisesti myös myöhemmässä vaiheessa elämää”, vakuuttaa itsekin innokkaana hiihtäjänä tunnettu Keijo.

Koo Hiihot palkitsee jokaisen hiihtäjän

Sarjoja on ihan 2017 syntyneistä 13-vuotiaisiin saakka. Kisoihin on ilmoittautunut yli 200 innokasta suihkijaa. Kaikki osallistujat palkitaan mitalilla ja sarjojensa parhaat saavat erikoispalkinnon. Koo Hiihtojen yhteistyökumppanina toimii Puijon Hiihtoseura.

Tapahtuman järjestää 18 K-Marketia Kuopion kaupunkialueelta ja Siilinjärveltä.

Tapahtumasta lisätietoja: http://puijonhiihtoseura.fi/koohiihot.html

Lisätietoja: K-kauppias Keijo Ollikainen, puh. 050 306 4233

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Lisätietoja: K-kauppias Keijo Ollikainen, puh. 050 306 4233

Avainsanat: