Lahden K-Market Sipurantie saa kauppiaan – kauppiaaksi K-Supermarket Ahtialasta tuttu Tuija Prusi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.5.2017

Siwasta K-Marketiksi syksyllä muutettu K-Market Sipurantie saa kauppiaan. Kauppiaana aloittaa K-Supermarket Ahtialan Tuija Prusi, joka luotsaa jatkossa kahta kauppaa parin kilometrin säteellä Lahdessa.

"K-Market Sipurantie on henkilökunnan hyvin hoitama kauppa, jonka valikoimaa lähdemme yhdessä asiakkaidemme ja asiantuntevan ja ystävällisen henkilökuntamme kanssa kehittämään. Otamme erittäin mielellämme asiakkailta vastaan toiveita kaupan kehittämiseksi. Tavoitteenamme on myös tuoda uutuuksia ja sesonkituotteita vahvemmin esille", Tuija sanoo.

"Kaupan vahvuutena on jatkossakin helppo ja nopea asiointi, osuva tuotevalikoima ja kattavat lähipalvelut. Kaupasta löytyvät Posti, Matkahuolto ja Veikkauksen pelit", Tuija kertoo.

Tuija jatkaa kauppiaana myös K-Supermarket Ahtialassa, jota hän on luotsannut pian neljän vuoden ajan. Ennen kauppiasuraansa Tuija on tehnyt 11-vuotiaasta lähtien monipuolisia asiakaspalvelu- ja rahoitusalan töitä sekä valmistunut matkan varrella talouden ja hallinnon tradenomiksi.

"Kauppiasurassa minua kiehtovat työn hektisyys, asiakkaat sekä kaupan rempseä ja reipas työyhteisö. Olen myös kiinnostunut alati kehittyvästä ja haastavasta ruoan maailmasta ja muuttuvista ruokatrendeistä", Tuija sanoo.

K-Market Sipurantie työllistää kymmenen kaupan osaajaa, jotka siirtyvät Tuijan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Tuija Prusin perheeseen kuuluvat avomies ja kolme lasta. Vapaa-aika kuluu lasten kanssa touhutessa ja ulkoillessa sekä valokuvaksen ja vapaaehtoistöiden parissa.

Kuva K-kauppias Tuija Prusista liitteenä.

Tuija Prusin kaupat Lahdessa:

• K-Supermarket Ahtiala (os. Alasenkatu 1, 15300 Lahti)
  • 15.5.2017 alkaen: K-Market Sipurantie (os. Päivänsäteenkatu 2, 15340 Lahti)

K-kauppias Tuija Prusi, puh. 050 3500 706.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: